Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Murtown
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
-

[ Voor 99% gewijzigd door Murtown op 07-01-2021 15:07 ]

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
Kan enkel met een converter en ja, die zijn duur. Als het bedoeld is om films te kijken op de televisie, dan kun je beter een mediaspeler kopen voor iets meer geld dan zo'n converter. Scheelt een hoop gedoe en daar heb je ook nog eens iets aan als je een nieuwe televisie koopt.

• Murtown
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
-

[ Voor 98% gewijzigd door Murtown op 07-01-2021 15:07 ]

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Probeer het, en je weet het.

Dit zijn passieve adapters, en die werken alleen als de videokaart het ondersteund. Zodra een videokaart dat niet doet, zal je een actieve adapter moeten hebben.

Maar dan.. Een CRT TV heeft maar 800x600 als resolutie, en dat op een 32" CRT, ziet het er simpelweg niet uit. Enige wat er goed uit ziet, is een DVD, of een DVD-rip, gezien die allemaal kleiner zijn dan 800x600.

Wil je de TV inzetten als monitor, zodat je de laptop dicht kan houden, ziet het er ook mega slecht uit, gezien video via de overlay gaat, en de rest allemaal niet.

Dan is die oude CRT waarschijnlijk een flinke energie slurper, en ben je goedkoper uit door gewoon een nieuwe flatscreen LCD te kopen. Mijn 32" uit 2007 trekt 165watt, de 40" uit 2012 van m'n moeder maar 50watt.

Als ik 1 uur TV kijk, kost mij dat meer geld qua stroom dan als mijn moeder 3 uur TV kijkt.

Dus behalve dat je wellicht een dure actieve adapter nodig hebt, ga je er eigenlijk alleenmaar op achteruit, en het kost je een hoop geld ;)

Ey!! Macarena \o/

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:35

The Eagle

I wear my sunglasses at night

^^^ Met stom :)

Los van het wattageverhaal: een 2e hands 32" LCD met een VGA aansluiting kost je net zoveel of zelfs minder als een dergelijke converter. Heck, ik denk zelfs dat een nieuwe 32" met VGA aansluiting tegenwoordig goedkoper kan zijn als zo'n converter.

No-brainer dus :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
Twee heel verschillende signalen. Er zijn maar weinig videokaarten die daarmee overweg kunnen. Is het proberen niet waard aangezien de kans veel te groot is dat het niet gaat werken.
Pagina: 1