Q3 crosshair positie veranderen

Pagina: 1
Acties:

• LosserNL
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:47
Weet een van jullie hoe je de crosshairpositie in quake3 kan veranderen? Ik zou nu dolgraag met 2 monitoren willen gamen, nu ik die op mn bureau heb staan.
(Het verdelen van het beeld is me al gelukt, en met groot succes >:))

Any help appreciated :)

Verwijderd

Huh???

Waarom wil je dit doen??
Om alleen maar te missen?

• LosserNL
Oh sorry, nee dan heb je de crosshair niet meer in het midden van het beeld, en dus ook niet in dat gapende gat tussen 2 monitoren. hieronder een screen zoals het er nu uitziet:

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~w.pompert/shot0018.jpg

op het kruisje wil ik de crosshair hebben als het kan, het vierkantje is het gat tussen de 2 monitoren (niet zo groot, maar goed)

Verwijderd

Ziet er wel vet uit, alleen hoe je de crosshair positie veranderd zou ik echt niet weten, misschien is er een patch voor ofzo? :?

Verwijderd

Hoe heb jij Quake op twee monitoren gekregen? Twee videokaarten en dan instellen bij windows? of iets anders

• LosserNL
OK :

opstartregel:

quake3.exe +set in_dgamouse 0

autoexec.cfg:

seta r_customaspect "1"
seta r_customheight "600"
seta r_customwidth "1600"
seta r_fullscreen "1"
seta r_mode "-1"

Dit is dus met 2x 800x600 monitoren, 1024x768 kan natuurlijk ook en dat wordt dan 2048x768 :)

Maar ja, ik heb geen idee hoe je die crosshair verandert, dus dat zal dan wel 3 monitoren worden die hier niet op het bureau passen >:)

• LosserNL
BTW draai óf linux of Windows 2000. Ik gebruik een Geforce2mx twinview (2xCRT aansluitingen :9 )

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Maar heb je nu in het midden niet een heel gebied waar je geen zicht op hebt??(waar de schermen elkaar raken)..

• LosserNL
Ik heb een oplossing gevonden, namelijk de breedte iets kleiner te maken dan standaard (1520x600 ipv 1600x600) waardoor de crosshair geheel op het linker scherm komt, maar goed, dat gat is niet te behelpen :)

Verwijderd

Als ik dus iemand op een server tegenkom die elke keer onbeholpen 3 meter naast me schiet dan weet ik dat jij het bent ;)

Verwijderd

Nu is mijn vraag natuurlijk:

Werkt dit en zo ja, heb je er voordeel bij? Anders moet ik nog maar snel een paar monitors op de kop tikken.

Verwijderd

Ut lijkt mij alleen maar klote spelen... kijken op 2 monitoren lijkt me al moeilijk... ist niet mogelijk een spel op de teevee te spelen ... een grote breedbeeld >:)

Verwijderd

Zo te zien (op het plaatje) rek je het beeld alleen maar uit en heb je dus geen winst. Het lijkt mij dan nogal nutteloos. Als je nou daardwerkelijk meer beeld zou krijgen natuurlijk wel. Je ziet nu immers toch niet meer dan normaal?
Pagina: 1