Hallo iedereen, ik ben nieuw op deze website maar ik kijk hier al een tijdje rond. Ook ben ik volledig nieuw in de smartphonewereld; ik heb er zelf nog nooit een gehad.
Nu leek het mij een mooi moment om eens een nieuwe telefoon aan te schaffen maar twijfel ik zeer over wat ik moet kopen. Ik ben van plan het volgende te doen met de telefoon:
-browsen
-e-mail e.d. lezen
-whatsapp
-lichte games spelen (iets als unblock me, of iets dergelijks)
-manga's/comics lezen
Het liefst heb ik hiervoor een scherm dat 4 inch of groter is (4.3 lijkt mij ideaal, maar dat weet ik nog niet zeker)
Ik heb een budget van ongeveer 250 euro, al is het uit te breiden tot 310, maar liever niet. Windows phone lijkt mij zeer mooi maar android ook.
Zou iemand mij advies kunnen geven?
Nu leek het mij een mooi moment om eens een nieuwe telefoon aan te schaffen maar twijfel ik zeer over wat ik moet kopen. Ik ben van plan het volgende te doen met de telefoon:
-browsen
-e-mail e.d. lezen
-lichte games spelen (iets als unblock me, of iets dergelijks)
-manga's/comics lezen
Het liefst heb ik hiervoor een scherm dat 4 inch of groter is (4.3 lijkt mij ideaal, maar dat weet ik nog niet zeker)
Ik heb een budget van ongeveer 250 euro, al is het uit te breiden tot 310, maar liever niet. Windows phone lijkt mij zeer mooi maar android ook.
Zou iemand mij advies kunnen geven?