Hallo,
ik ben op zoek naar een laptop voor allerlei doeleinden:
- meestal office toepassingen, ook powerpoint
- ook meestal om te surfen, mailen ed
- Heb ook enkele bloggen waarop foto's en videofilpjes staan.
- regelmatig photoshoppen
- af en toe videobewerking
- af en toe muziekbewerking
- wordt 3 x per jaar gebruikt om een beamer op aan te sluiten
- wordt regelmatig aangesloten op een receiver om muziek die op PC staat op af te spelen.
- Graag ééntje waarvan de batterij het goed volhoud. Die vergaderingen ( waar onvoldoende stopcontacten voorhanden zijn) kunnen van 3u (meestal) à 4 (uitzonderlijk) uren uitlopen.
-Ik heb ook externe harde schijf van 2x 1TB
Zal meestal ter vervanging zijn van een desktop-PC, 12 keer per jaar voor een vergadering en 2 à 3 keer per jaar om mee te nemen op reis: wordt dan gebruikt om plaatselijke informatie op te zoeken en foto's/zelfgemaakte filmpjes op te slaan.
Had gedacht aan een 17" scherm
ik ben op zoek naar een laptop voor allerlei doeleinden:
- meestal office toepassingen, ook powerpoint
- ook meestal om te surfen, mailen ed
- Heb ook enkele bloggen waarop foto's en videofilpjes staan.
- regelmatig photoshoppen
- af en toe videobewerking
- af en toe muziekbewerking
- wordt 3 x per jaar gebruikt om een beamer op aan te sluiten
- wordt regelmatig aangesloten op een receiver om muziek die op PC staat op af te spelen.
- Graag ééntje waarvan de batterij het goed volhoud. Die vergaderingen ( waar onvoldoende stopcontacten voorhanden zijn) kunnen van 3u (meestal) à 4 (uitzonderlijk) uren uitlopen.
-Ik heb ook externe harde schijf van 2x 1TB
Zal meestal ter vervanging zijn van een desktop-PC, 12 keer per jaar voor een vergadering en 2 à 3 keer per jaar om mee te nemen op reis: wordt dan gebruikt om plaatselijke informatie op te zoeken en foto's/zelfgemaakte filmpjes op te slaan.
Had gedacht aan een 17" scherm