Gisteren heb ik mijn maximus V formula thunderfx voorzien van bios 1707.
En na reboot was ik ineens raid kwijt. Dus ik mijn ssd's erased en weer nieuwe raid 0 config aangemaakt. Nu wil ik windows 8 vanaf mijn usb stick installeren maar kom niet verder dan setup word gestart.
Dit is voorheen nooit problem geweest en dacht eerst dat mijn usb stick niet meer 100 procent functioneerde dus ben een nieuwe stick wezen halen. Maar dit mocht niet baten want het problem is er nog steeds. Ook een rollback naar vorige versie bios 1604 lost dit problem niet op.
Heb zo'n beetje alle usb poorten al geprobeerd maar dit maakt geen verschil.
Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Maximus V formula thunderfx
I7 3770k
16GB Dominator 1600mhz
2x Samsung 830 128GB in raid 0
AMD 6990
Corsair 1200w voeding
En na reboot was ik ineens raid kwijt. Dus ik mijn ssd's erased en weer nieuwe raid 0 config aangemaakt. Nu wil ik windows 8 vanaf mijn usb stick installeren maar kom niet verder dan setup word gestart.
Dit is voorheen nooit problem geweest en dacht eerst dat mijn usb stick niet meer 100 procent functioneerde dus ben een nieuwe stick wezen halen. Maar dit mocht niet baten want het problem is er nog steeds. Ook een rollback naar vorige versie bios 1604 lost dit problem niet op.
Heb zo'n beetje alle usb poorten al geprobeerd maar dit maakt geen verschil.
Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Maximus V formula thunderfx
I7 3770k
16GB Dominator 1600mhz
2x Samsung 830 128GB in raid 0
AMD 6990
Corsair 1200w voeding
| Victory is reserved for those who are willing to pay it's price | To become your own champion, believe and achieve |