Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woesbal
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-08 10:45
Beste forumleden,

Voor de scriptie van mijn studie Small Business & Retail Management doe ik een interessant onderzoek naar online media. Aangezien er veel gebruikers van online media op het Tweakers forum zijn te vinden, zou ik jullie graag willen vragen mij te helpen bij dit onderzoek. Dit kan je doen door de onderstaande vragenlijst in te vullen.

*knip*

Mocht je naar aanleiding van de vragenlijst interesse hebben in de resultaten stuur me dan even een berichtje :)

Alvast bedankt.

Groeten,

Robin

[ Voor 4% gewijzigd door gambieter op 01-05-2013 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Hoi woesbal,

Op Tweakers.net staan we slechts indicenteel onderzoeken of enquetes toe, en alleen wanneer daar toestemming voor is gegeven. Deze toestemming is niet aangevraagd, waarmee je topic als werving/spam wordt gezien, en daarom sluit ik je topic en heb de link verwijderd. Verder is het maar de vraag of dit in Wetenschap of Levensbeschouwing hoort gezien het onderwerp, dus je zult ook moeten nadenken over welk subforum het eventueel wel in zal passen (als er eentje is).

In de forum FAQ staat wat je moet doen als je alsnog toestemming wilt aanvragen:
Voor enquêtes is het nodig toestemming te vragen aan een moderator van dat forum of de admin van de hoofdgroep waarin je dat topic wil plaatsen. Let er wel op dat je sowieso je onderzoek moet uitleggen en dat er in het topic ruimte en aanleiding moet zijn voor discussie.
Ik stuur je nog een PushMessage met meer uitleg, voor als je toestemming wilt aanvragen :)

[ Voor 89% gewijzigd door gambieter op 01-05-2013 12:38 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Dit topic is gesloten.