Linux = moe maker?

Pagina: 1
Acties:
  • 483 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

vso

tja...

Topicstarter
Ik snap het werkelijk niet wat de linux community aan het doen is...

Wat the *biep* het is zo jammer dat je het wiel continue opnieuw mag uitvinden. De frustratie komt in dit geval dat ik mijn perfect gebouwde systeem na een poweroutage@home niet meer doet wat het moet doen.
Na een zooi foutmeldingen waar google geen raad mee weet, (lees de antwoorden die je vind zijn consequent google eens verder) tja .. na pagina 10 en aantal uren verder . doe je rm -rf * en begin je van scratch.
de installatie met raid5 en een striped disk setjes loopt niet soepel, (bootflag + efi .. zucht..) dan kom je netwerkmanager + DNS zooi waardoor je weer niet updates kan halen. Dat gefixed, het systeem tunen .. hoe deed je x.y.z ook alweer ? o ja google is je vriend die graag naar zichzelf wijst ipv een antwoord, de mens op internet is zeer behulpzaam (not)

Vroeger kon je mp3 afspelen, 25fps halen met een fps op een 386, wat de Windows absoluut niet trok.
Nu verslaat Windows Linux betreft:
- install gemak
- updates (in tegestelling tot breekt er zelden wat)
- gebruiks gemak
- power management
- en meer ?

Enige reden dat ik Windows als main OS gebruik is dat er geen beter + stabieler alternatief is (helaas)
ik vind het echt jammer dat de opensource community meer lijkt op een eenlingen geforceerd in een groep. dan een samenwerkend team, zelfs als het een team is.
Waar zou ik Linux voor aanraden ? voornamelijk embedded zooi, en webserver .. zelfs MySQL lijkt op te houden met bestaan..

kennis is macht, verwijs alleen naar google als je zelf daar het antwoord weet..

Tja vanalles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01:47

mrc4nl

Procrastinatie expert

linux zonder helpfora zou gedoemd zijn te mislukken :+

marre: Is dit een betoog of heb je een specifiek probleem?

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:26

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik zie hier geen discussiemogelijkheden en waarden, dus ik sluit dit topic. Als je een topic wilt openen die wel hier aan voldoet, ga je gang, maar houd je aan de regels. Je zou na bijna 12 jaar ondertussen beter moeten weten.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Dit topic is gesloten.