Hallo allen,
Graag zou ik advies willen voor een redelijk compact speaker systeem.
Wat informatie betreft de situatie:
- Worden aangesloten op een Denon AVR1713
- Kamer voor thuisbioscoop is ca. 20m² (4x5)
- Wegens weinig ruimte op de vloer ben ik op zoek naar speakers die aan de muur bevestigd kunnen worden.
- De set gaat voornamelijk gebruikt worden voor films, echter muziek nu en dan moet ook redelijk klinken.
Ik heb enkele speaker systemen op het oog, zijnde:
- Boston Acoustics SoundWare 5.1
- KEF KHT 2005.2 (Eventueel met KEF PSW2010)
- Bowers & Wilkins VM1 (Eventueel met B&W AS1 subwoofer)
Ik heb bovenstaande sets beluisterd in showrooms, echter verspreid over drie verschillende winkels, helaas dus niet 'naast elkaar' gehoord.
Alle sets score enigsinds gelijk in de meeste reviews die ik tegenkom, is er een echter een setje welke ik boven de andere twee moet kiezen? Of een set welke ik over het hoofd gezien heb?
Eventueel bovenstaande speakers die goed gaan met een nader te noemen sub?
Bij voorbaat dank!
Graag zou ik advies willen voor een redelijk compact speaker systeem.
Wat informatie betreft de situatie:
- Worden aangesloten op een Denon AVR1713
- Kamer voor thuisbioscoop is ca. 20m² (4x5)
- Wegens weinig ruimte op de vloer ben ik op zoek naar speakers die aan de muur bevestigd kunnen worden.
- De set gaat voornamelijk gebruikt worden voor films, echter muziek nu en dan moet ook redelijk klinken.
Ik heb enkele speaker systemen op het oog, zijnde:
- Boston Acoustics SoundWare 5.1
- KEF KHT 2005.2 (Eventueel met KEF PSW2010)
- Bowers & Wilkins VM1 (Eventueel met B&W AS1 subwoofer)
Ik heb bovenstaande sets beluisterd in showrooms, echter verspreid over drie verschillende winkels, helaas dus niet 'naast elkaar' gehoord.
Alle sets score enigsinds gelijk in de meeste reviews die ik tegenkom, is er een echter een setje welke ik boven de andere twee moet kiezen? Of een set welke ik over het hoofd gezien heb?
Eventueel bovenstaande speakers die goed gaan met een nader te noemen sub?
Bij voorbaat dank!