Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Graag wil ik een nieuwe tablet en smartphone aanschaffen.

Nu dacht ik dat (omdat ik ze tegelijk aanschaf) hier misschien wel een aanbieding voor zou zijn. Die zijn er ook wel, alleen zijn al deze aanbiedingen met abbonement en ik wil zonder abbonement.

Is er toevallig iemand die weet of er ergens een aanbieding is waarbij ik geen abbonoment af hoef te sluiten maar wel goedkoper uit ben? Of een winkel waar ik zo'n deal zou kunnen sluiten?

Groetjes,
Nina

Hallo en welkom op het forum, wij hebben een aantal regels binnen dit forum, één van deze regels is dat users zelf eigen initiatief moeten tonen in hun vraagzetting. Je zal dus eerst moeten aangeven wat je ongeveer zoekt voor dat we er antwoord op kunnen geven, als voorbeeld, Tablet A en Telefoon A kunnen in een heel andere prijsklasse liggen dat Telefoon B en Tablet B. Kom dus met en aantal voorbeelden aan.
voor de overige regels verwijs ik je naar het Het algemeen beleid

Succes met het posten van de aanvulling op je vraag!

[ Voor 37% gewijzigd door Bullet NL op 01-05-2013 14:10 ]

• michaelscott
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 01-11 12:35
Beste nina,

Als je op got een serieuze reactie wilt, is het misschien handig im wat meer info te geven. Wat voor soort telefoon of tablet wil je? Misschien heb je zelf al wat onderzoek gedaan? Laat blijken wat de resultaten zijn. GOT is geen helpdesk! ;)

Verwijderd

Topicstarter
Beste Bos97,

Bedankt voor je tip!

Mijn budget is 400 - 500 euro.

Ik wil een telefoon met een niet al te groot scherm waarmee ik kan watsappen, af en toe op 9292ov kan, mijn email checken, facebook en hij moet een redelijke camera hebben. Zelf zat ik te denken aan de samsung galaxy s3 mini. Deze heb ik op internet gevonden voor 255 euro.

Dan wil ik daarbij een tablet van hetzelfde merk zodat deze "goed samen kunnen werken". Het tablet mag groot van formaat zijn, moet redelijk snel zijn en ik wil dat er een goed scherm op zit. Dit zou een tablet kunnen zijn van tussen de 250 en 350 euro.

Als ik dan een aanbieding kan vinden waarbij ik beide kan kopen voor 400 tot 500 euro zou dat super zijn! Daarvoor schreef ik deze topic of er toevallig iemand is die van zo'n aanbieding af weet?

Hopelijk heeft dit geholpen. Meer tips of opmerkingen zijn natuurlijk altijd welkom, ik ben hier niet zo ervaren in namelijk.

Groetjes,
Nina

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Verdiep je er even in. Je weet nog absoluut niet wat voor tablet je wil: mij lijkt het criterium "in de aanbieding" verre van geschikt. Je hebt geen apparaten van hetzelfde merk te hebben (eerder dan beide Androids): bedenk je eens wat voor "samenwerking" jij in gedachte hebt.

Maar goed, ik vind het sowieso niet echt tweakerswaardig om te vragen of iemand nog van een aanbieding weet. Denk je eens in dat alle users dat zouden doen :+

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je reactie, ik denk dat het beter is dat ik deze topic stop zet.

Ik heb namelijk weinig eisen aan de tablet, het gebruik er van is gewoon voor in huis en wat voor mij het belangrijkst is dat het niet te duur is. Ik ben namelijk geen gebruiker die dat soort gadgets in huis haalt omdat ik het "leuk" het is puur functioneel dus heel basic. En daar is dit geloof ik niet de juiste site voor. Deze site is vooral bedoeld voor specificaties en die zijn voor mij dus niet belangrijk, zoals in de bovenstaande berichten al duidelijk werd is de prijs voor mij vele male belangrijker.

Toch bedankt!

Groetjes,
Nina

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-11 19:20

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

Als die maar een leuk kleurtje heeft toch ;)

• LiquidT_NL
Verwijderd schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 13:58:

Ik heb namelijk weinig eisen aan de tablet, het gebruik er van is gewoon voor in huis en wat voor mij het belangrijkst is dat het niet te duur is. Ik ben namelijk geen gebruiker die dat soort gadgets in huis haalt omdat ik het "leuk" het is puur functioneel dus heel basic. En daar is dit geloof ik niet de juiste site voor. Deze site is vooral bedoeld voor specificaties en die zijn voor mij dus niet belangrijk, zoals in de bovenstaande berichten al duidelijk werd is de prijs voor mij vele male belangrijker.

Toch bedankt!

Groetjes,
Nina
Even goed natuurlijk. Maar hier zijn we heus niet alleen maar van de specificaties (overigens is prijs ook een soort specificatie ;)), punt is gewoon dat het niet echt op schiet als er zo'n open vraag wordt gesteld: feitelijk zoek jij naar welke aanbieding dan ook. En hoe je het ook went of keert, met de duizenden bezoekers hier op GoT schiet het echt niet op als iedereen open vragen gaat stellen naar aanbiedingen/mooie prijzen als hij iets aan koopt.

Heb je nu specifieke vragen, dan kan dat gewoon. Maar we hebben een pricewatch voor goedkope prijzen, en een aanbiedingentopic om aanbiedingen te delen.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

• michaelscott
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 01-11 12:35
Verwijderd schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 13:58:

Toch bedankt!

Groetjes,
Nina
Om je toch nog iets te kunnen aanraden: ik zou de combi, asus transformer 300t i.c.m. willekeurige eenvoudige androidtelefoon aanraden! ;)

• LiquidT_NL
michaelscott schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 15:15:
[...]

Om je toch nog iets te kunnen aanraden: ik zou de combi, asus transformer 300t i.c.m. willekeurige eenvoudige androidtelefoon aanraden! ;)
En dit is dus mijn punt: je krijgt nu gewoon willekeurige tips. Ik heb ook de TF300T, maar als ik het bericht zo lees zie ik echt niet in waarom deze nu specifiek wordt aangeraden. Alleen de browser bug is al een reden om hier voorzichtig mee om te gaan.

Pagina: 1