Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Suggestie] Zelfgekozen webshops verbergen

Pagina: 1
Acties:

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Een mogelijkheid die ik graag zou willen zien in de pricewatch is de mogelijkheid om een aantal webshops uit de overzichten en prijslijsten te verbergen.

Steevast staan er een aantal winkels in de winkellijst bij producten waar ik never-ever ooit ook maar een tubetje koelpasta zou bestellen (marktkraamkoopjes, winkelenmetvoordeel). Voor een hoop producten scheelt het flink wat met de volgende winkel in de lijst, waardoor er voor mij een scheef beeld ontstaat van de prijs waarvoor ik daadwerkelijk zou bestellen.

Sinds de layoutwijziging van tweakers werkt de mouseover, die je had bij een lijst van producten in een categorie, ook niet meer (met de top 3 winkels), dus dat helpt mij niet echt verder.

Kan er gekeken worden of (en zo ja in welke vorm) deze functionaliteit toegevoegd kan worden, of iemand mij uitleggen hoe ik deze in de huidige implementatie op een andere manier al kan aanspreken? Merci :)

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:12

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Move naar Lieve Devvers :)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:33

crisp

Devver

Pixelated

spone schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 21:59:
[...]
Sinds de layoutwijziging van tweakers werkt de mouseover, die je had bij een lijst van producten in een categorie, ook niet meer (met de top 3 winkels), dus dat helpt mij niet echt verder.
Dat zit nu onder de aanduiding van het aantal shops en is inderdaad niet meer onmouseover maar onclick:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/nWgzufuF0x0wjYBKjAoS3tPS/full.png

;)

Intentionally left blank