• rosavanwinkle
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 24-05-2025
Hey mensen,

Ik heb van men bovenbuur een scherm gekregen het werkte perfect tot ik eventjes weg was voor vanalles en ik zag toen ik terug kwam dat het linker(het nieuwe dus) uitstond... ik dacht gwn eventjes kabels uittrekken enz.
werkte niet,het LED lichtje zegt dat die aanstaat en als ik hem aan en uit zet gaat die voor 2 seconden...
en dan weer uit... ik weet niet wat het probleem is hopelijk kunnen jullie me helpen.ja ik heb een spaarstand op men pc staan die na 5 minuten in werking gaat maar het nieuwe komt niet terug :(
hopelijk kunnen jullie me helpen dank op voorhand

Paar details:
schermen: 1 packard bell dat bij de pc zat 21 of 22 inch
: 1 HP W2007 20.1 inch
connectie: allebij VGA met een converter naar DVI
GPU : Nvidia GTX560 TI Twin FRozer 1GB

Men setupje zoals het was voor de linker uitviel
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/VACqG2v.jpg

The Bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame.

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:19

D4NG3R

kiwi

:)

Test de monitor op een andere bron?

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• rosavanwinkle
D4NG3R schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 21:53:
Test de monitor op een andere bron?
Nog niet kunnen testen heb geen andere bron atm zal men bovenbuur is vragen se

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:40
Test allebei apart en op elke mogelijke aansluiting (zowel op de kaart als de monitoren).

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-11-2025

crizyz

ne.t.weaker

Je zegt dat als je hem aanzet dat ie dan weer uit gaat. Wat gaat er precies uit? Wordt het scherm zwart of gaat het stand by lampje branden? Zie je wel een beeld als je er met een lampje op schijnt bijvoorbeeld?

• thof
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 06-02 16:06

thof

FP ProMod
Windows-toets + P al eens geprobeerd? Wellicht staat hij ingesteld op 'PC Screen Only' of 'Second Screen Only'. In dat geval blijft een van de schermen namelijk ook zwart of gaat in stand-by.

Wat je ook nog eens kan doen, is controleren of beide schermen wel gedetecteerd worden via het 'Screen Resolution' instellingenscherm (Control Panel\Appearance and Personalisation\Display\Screen Resolution).

Maar... test eerst eens met allen het tweede scherm aangesloten zodat je kunt controleren of het scherm uberhaupt nog wel functioneerd. Oftewel eerste scherm loskoppelen, tweede scherm loskoppelen en vervolgens dat tweede scherm op de aansluiting van het eerste scherm aansluiten. Kabels even checken op problemen kan overigens ook geen kwaad :) Genoeg te checken dus.

Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]

• rosavanwinkle
crizyz schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 23:05:
Je zegt dat als je hem aanzet dat ie dan weer uit gaat. Wat gaat er precies uit? Wordt het scherm zwart of gaat het stand by lampje branden? Zie je wel een beeld als je er met een lampje op schijnt bijvoorbeeld?
Basicly ik druk de aan knop in krijg heel heel even men desktop te zien en dan gaat die weer uit het led lampje van de powerknop blijft branden

• rosavanwinkle
thof schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 23:16:
Windows-toets + P al eens geprobeerd? Wellicht staat hij ingesteld op 'PC Screen Only' of 'Second Screen Only'. In dat geval blijft een van de schermen namelijk ook zwart of gaat in stand-by.

Wat je ook nog eens kan doen, is controleren of beide schermen wel gedetecteerd worden via het 'Screen Resolution' instellingenscherm (Control Panel\Appearance and Personalisation\Display\Screen Resolution).

Maar... test eerst eens met allen het tweede scherm aangesloten zodat je kunt controleren of het scherm uberhaupt nog wel functioneerd. Oftewel eerste scherm loskoppelen, tweede scherm loskoppelen en vervolgens dat tweede scherm op de aansluiting van het eerste scherm aansluiten. Kabels even checken op problemen kan overigens ook geen kwaad :) Genoeg te checken dus.
Heb ik al gedaan en nu ineens sinds ik de kabels uitgetrokken heb gaat dat nieuwe scherm hellemaal niet meer aan... het led lichtje blijft helemaal uit

[Video: https://www.dropbox.com/s/zxwl2qffks5mvp4/IMG_0126.MOV] dat is wat er vroeger gebeurde en nu blijft die gewoon helemaal uit...

• rosavanwinkle
thof schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 23:16:

ik heb al de kabels verwisseld van plaats en gedaan wat ik moest doen morgen ga ik met dit scherm naar men bovenbuur is zien of het niet men computer is anders dan weet ik het ook niet meer hoor... :? :'(

Pagina: 1