Hey mensen,
Ik heb van men bovenbuur een scherm gekregen het werkte perfect tot ik eventjes weg was voor vanalles en ik zag toen ik terug kwam dat het linker(het nieuwe dus) uitstond... ik dacht gwn eventjes kabels uittrekken enz.
werkte niet,het LED lichtje zegt dat die aanstaat en als ik hem aan en uit zet gaat die voor 2 seconden...
en dan weer uit... ik weet niet wat het probleem is hopelijk kunnen jullie me helpen.ja ik heb een spaarstand op men pc staan die na 5 minuten in werking gaat maar het nieuwe komt niet terug
hopelijk kunnen jullie me helpen dank op voorhand
Paar details:
schermen: 1 packard bell dat bij de pc zat 21 of 22 inch
: 1 HP W2007 20.1 inch
connectie: allebij VGA met een converter naar DVI
GPU : Nvidia GTX560 TI Twin FRozer 1GB
Men setupje zoals het was voor de linker uitviel
Ik heb van men bovenbuur een scherm gekregen het werkte perfect tot ik eventjes weg was voor vanalles en ik zag toen ik terug kwam dat het linker(het nieuwe dus) uitstond... ik dacht gwn eventjes kabels uittrekken enz.
werkte niet,het LED lichtje zegt dat die aanstaat en als ik hem aan en uit zet gaat die voor 2 seconden...
en dan weer uit... ik weet niet wat het probleem is hopelijk kunnen jullie me helpen.ja ik heb een spaarstand op men pc staan die na 5 minuten in werking gaat maar het nieuwe komt niet terug
hopelijk kunnen jullie me helpen dank op voorhand
Paar details:
schermen: 1 packard bell dat bij de pc zat 21 of 22 inch
: 1 HP W2007 20.1 inch
connectie: allebij VGA met een converter naar DVI
GPU : Nvidia GTX560 TI Twin FRozer 1GB
Men setupje zoals het was voor de linker uitviel
The Bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame.