Dayz origins privé Be/Nl server

Pagina: 1
Acties:
  • 844 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SPAM

[ Voor 99% gewijzigd door psychoclown op 03-05-2013 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
eigen dayz orgins server voor onze nederlands talige vrienden

je kan deze mod isntalleren via dayz commander

gegevens server gelieve NL/BE only

IP: 94.23.23.65
Port: 2312
psw addict69

ps: moderator , ik zie niet wat er mis is om een NL/BE server te promoten zodoende we eens kunnen gamen in onze eigen taal

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2013 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-09 17:46

Distortion

Bottle to Throttle

Eindelijk een nederlandse server. Thx Ik zal kijken of ik mijn maten zover kan krijgen om over te stappen. Blijft de server wel online voor een grote periode? Wel belangrijk om te weten.

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als er veel volk op komt wel en met een paar donations moet dat wel lukken, betalen voor een lege server heeft niet veel zin, maar hij begint aan populariteit te winnen, dus maak gerust reclame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Distortion schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 17:56:
Eindelijk een nederlandse server. Thx Ik zal kijken of ik mijn maten zover kan krijgen om over te stappen. Blijft de server wel online voor een grote periode? Wel belangrijk om te weten.
wel ik zou zeggen spring zeker eens binnen, altijd welkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

Hey addict aan de dayZ?? Zal van de week de boel weer eens installeren en een kijkje nemen

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
idd addict aan den dayz origins, huisjes bouwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Hmm nogal wat veranderd met DayZ zo te zien sinds een jaar terug? Maar eens kijken dan!

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom vanavond even kijken, ben best wel benieuwd naar die origins mod!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kami124
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-08 01:33
Mmmh speel tegenwoordig ook dayz origins, heb echter in een andere server al een fundering gelegd :p. Dus ik weet niet of we overstappen, maar zal het zeker in gedachten houden.

Wat is trouwens de server naam? Kan ik hem via dayz commander namelijk makkelijk vinden.

edit: heb hem bij m'n favorieten kunnen toevoegen, dus hoeft niet meer ;). mijn ingame naam is btw: kami :P

[ Voor 37% gewijzigd door kami124 op 02-05-2013 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
kami124 schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 15:30:
Mmmh speel tegenwoordig ook dayz origins, heb echter in een andere server al een fundering gelegd :p. Dus ik weet niet of we overstappen, maar zal het zeker in gedachten houden.

Wat is trouwens de server naam? Kan ik hem via dayz commander namelijk makkelijk vinden.

edit: heb hem bij m'n favorieten kunnen toevoegen, dus hoeft niet meer ;). mijn ingame naam is btw: kami :P
wel zou zeggen spring gewoon eens binnen en plaats uw buitenverbelijf bij ons :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Streepje waar ben je gebleven ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-09 01:33

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Een eigen topic voor een server ter promotie is niet nodig. Ik zie dat een collega van mij hier eerder bezig is geweest, maar er mogelijk iets mis is gegaan met het sluiten van het topic.

Als ik zoek dan vind ik posts over servers in het [PC] Day-Z (Arma II Mod) topic. Discussie kan denk ik ook prima daar.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.