Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

accu Acer laptop slecht

Pagina: 1
Acties:

• versace1
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-11 19:54
hallo allemaal,

ik heb een aantal jaar een Acer Aspire laptop en de laatste weken is de accu slechter aan het worden.
een volgeladen accu gaat nog maar 35/40 minuten mee.

als ik op Google het type accu zoek, kom ik op allerlei (vage) onderdelensites met grote verschillen in de prijs.
op marktplaats word ik er ook niet veel wijzer van. op marktplaats is er een aanbieder die beweert kwaliteit accu's verkopen met Japanse fabricaat cellen ?
zit een vorm van waarheid in, maar hoe is de herkomst van de cellen als consument te controleren ?

heeft er iemand ervaring met de aanschaf van een nieuwe laptop accu ?

oh ja, voor ik het vergeet. het gaat om accu type : AS07B51 (10,8V 4400mAh ).

• timberleek
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-11 19:36
De enige manier om de cellen te controleren is de accu open slopen en kijken wat er op de accu staat.

Hoewel er zat verkopers zullen zijn die daadwerkelijk "hoge kwaliteit" cellen verkopen, is het dus ook heel makkelijk om bocht te verkopen. Alsof men hem gaat openmaken.

Ik zou zelf voor dat soort spul bij de wat bekendere grote zaken blijven, maar dat is meer een onderbuikgevoel. Het mooiste zou zijn als je reviews kan vinden van mensen die de nieuwe accu al langer hebben. Dan zie je of hij ook inderdaad langer goed blijft, of dat het na een half jaar weer naadje is.

Bij iemand die veel goedkoper is zou ik oppassen, vaak zat is daar een hele goede reden voor...