Graag zou ik mijn hifi set willen verrijken met een losse cd speler.
Nu zou ik jullie ervaringen mbt project cd box willen weten en eventuele andere opties die bij mijn wensen passen. Ik ga denk ik van het weekend maar is naar de dealer waar ik mijn huidige setup gekocht heb en met hun praten kijken wat hun advies is.
Nu ben ik op zoek naar een cd speler, die ik kan aansluiten op mijn DAC en dus is de eigen dac van de cd speler niet interessant, het gaat puur om het loopwerk en de kwaliteit van de lezer en dergelijke.
Verdere kenmerken die de speler moet hebben:
Exposure Versterker uit de 2010s2 serie
Exposure DAC uit de 2010s2 serie
Project Platenspeler - type niet van belang
Tanoy Speakers - type niet van belang
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Nu zou ik jullie ervaringen mbt project cd box willen weten en eventuele andere opties die bij mijn wensen passen. Ik ga denk ik van het weekend maar is naar de dealer waar ik mijn huidige setup gekocht heb en met hun praten kijken wat hun advies is.
Nu ben ik op zoek naar een cd speler, die ik kan aansluiten op mijn DAC en dus is de eigen dac van de cd speler niet interessant, het gaat puur om het loopwerk en de kwaliteit van de lezer en dergelijke.
Verdere kenmerken die de speler moet hebben:
- Kleur: zwart
- Budget max 1100 (budget van Exposure CD speler genomen)
- Mogelijkheid tot aansluiten op mijn dac dmv coax of toslink of moet goede DAC in zich hebben dat het de moeite loont deze rechtstreeks aan te sluiten op de versterker.
- Liefst nieuw, maar goed onderbouwd mag het ook 2e hands
- Exposure CD speler uit de s2010s2 serie - geluisterd toen ik mijn nieuwe set ging kopen maar niet gekocht omdat ik het toen niet nodig vond, destijds klonk de speler erg goed.
- Project CD Box DS 500 euro , meer informatie: http://www.box-designs.com/inhalt/en/pdf/cdboxds.pdf - geen ervaring mee, en reviews nog niet de juiste review weten te vinden
- Project CD Box S - 349 euro, meer informatie http://www.box-designs.com/inhalt/en/pdf/cdboxs.pdf - geen ervaring mee, en reviews nog niet de juiste review weten te vinden
- MUSICAL FIDELITY M1-CDT
- Quad 99 CD-S
- CYRUS CD Transport CD speler
- North Star 192 Transport
Exposure Versterker uit de 2010s2 serie
Exposure DAC uit de 2010s2 serie
Project Platenspeler - type niet van belang
Tanoy Speakers - type niet van belang
Alvast bedankt voor jullie hulp.
[ Voor 10% gewijzigd door noodel1988 op 02-05-2013 21:44 . Reden: extra cd speler ]