Normaal gezien zou elke Note 10.1 gebruiker ( model Wifi + 3G, N8000 ) de mogelijkheid moeten hebben om zijn toestel te updaten naar Android 4.1 in de BeNeLux.
Ik krijg echter de melding "Geen update beschikbaar" wanneer ik controleer op updates op het toestel zelf en de melding "This is the latest firmware" via Kies. Ik heb dit toestel gekregen via de werkgever en die heeft het dan weer gekregen van Samsung. Mogelijk is dit dus geen Belgisch toestel.
Ik ben al dagen op zoek naar deze info en als laatste hoop vraag ik het aan julie.
Eerst wat info over het toestel:
- AP: N8000XWALG9
- CP:N8000XXLGA
- SCS: N8000PROALH1
- Huidige firmware volgens KIES: PDA:LG9 /PHONE:LGA / CSC:LH1 (PRO)
- Kan ik iets veranderen aan het toestel zodat de update wel mogelijk is? Ik lees op veel forums dat de regio van Kies en je toestel overeen moeten komen voordat een update mogelijk is. Hoe controleer ik dat?
- Moet ik de software updaten via ODIN? Zoja, welk van de 1000 firmware versies is de juiste? Ik kan namelijk niet achterhalen van welke regio mijn toestel komt.
Hier is een lijst van alle versies:
http://samsung-updates.com/device/?id=GT-N8000#
Maar welke is de juiste?
Ik krijg echter de melding "Geen update beschikbaar" wanneer ik controleer op updates op het toestel zelf en de melding "This is the latest firmware" via Kies. Ik heb dit toestel gekregen via de werkgever en die heeft het dan weer gekregen van Samsung. Mogelijk is dit dus geen Belgisch toestel.
Ik ben al dagen op zoek naar deze info en als laatste hoop vraag ik het aan julie.
Eerst wat info over het toestel:
- AP: N8000XWALG9
- CP:N8000XXLGA
- SCS: N8000PROALH1
- Huidige firmware volgens KIES: PDA:LG9 /PHONE:LGA / CSC:LH1 (PRO)
- Kan ik iets veranderen aan het toestel zodat de update wel mogelijk is? Ik lees op veel forums dat de regio van Kies en je toestel overeen moeten komen voordat een update mogelijk is. Hoe controleer ik dat?
- Moet ik de software updaten via ODIN? Zoja, welk van de 1000 firmware versies is de juiste? Ik kan namelijk niet achterhalen van welke regio mijn toestel komt.
Hier is een lijst van alle versies:
http://samsung-updates.com/device/?id=GT-N8000#
Maar welke is de juiste?
Mijn Twitch & Youtube | SSPECS Discord bot. Toon je rig op Discord!