Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Acer M3 581-TG timeline kopen of niet?

Pagina: 1
Acties:
  • 253 views

• niniansix
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21-11-2021
Beste,

Bij deze kan ik hier in belgie een acer timeline aanschaffen voor de prijs van 799 euro (met de 640 nvidia grafische kaart, i5 processor dacht ik ,windows 7 , ....)

Reden van deze keus("wensen"?
- redelijk licht
- lang meegaan op batterij
- kan toch wel enkele games draaien ivm andere "ultrabooks"

Het enige waar ik van wakker lig, is het feit dat de batterij er niet zomaar uitgehaald kan worden...
Dit wil dus zeggen dat wanneer ik bv ga "gamen", ik de stekker moet insteken en de batterij bijgevolg constant gaat opladen..
Dan gaat de batterij toch zeer snel kapot? of heb ik het verkeerd?

Mijn volgende vraag is dan ook : zijn er eventueel alternatieven (rekening houdend met mijn "wensen") ?

Alvast bedankt!

Greeetz

• niniansix
iemand die me kan helpen?

• MartijnLoarne
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 24-11 11:00
Wat is je budget precies? Voor dergelijke bedragen wil je sowieso een laptop met 1080p scherm, past veel meer op je scherm en de kwaliteit van het beeldscherm is ook vaak beter.
Doorgaans worden er een handjevol modellen hier aangeraden:

- Dell 15R SE: goedkoopste met 1080p, redelijk snelle videokaart. Goedkoopste model te krijgen met kortingsbonnen voor ~600 (varieert, afhankelijk van de kortingsacties, zie daarvoor dit topic).
- Asus N56: goede allrounder, betere bouwkwaliteit dan de Dell, en iets snellere videokaart (GT650M DDR3)
- Lenovo Y500: ook goede, meer toegespitst op games. Komt met GT650M GDDR5, en kan ook nog een tweede videokaart in (in SLI).
- Sony S15: voldoet (denk ik) het beste aan je wensen zoals je die nu verwoordt hebt. De eerste 3 laptops zijn vrij zwaar, de S15 is maar 1,9 kg, heeft het beste scherm (IPS) en ook erg goede koeling. De videokaart is wat langzamer dan die uit de Y500 maar die is te overklokken (bij de Windows 7 modellen wel, voor de Windows 8 modellen weet ik het niet). S15 heeft ook de langste batterijduur.

Deze laptops zijn in ieder geval bewezen goed, en afhankelijk van je wensen kies je er een. Waarschijnlijk zijn deze beter dan de Acer die je aanhaalt :)

Discogs | 9900 Wp Oost-West | Honda CBR600F 1996

• niniansix
Bedankt voor de uitleg martijn!

IK heb daarnet eventjes op internet gesurft en ik lees toch wel goede dingen van die acer en zeker de batterij die een 6 tal uur meegaat...

M'n budget is max 900 euro.. maar hier in belgië zijn de laptops iets duurder dan in nederland. Jammer dat NL enkel querty heeft maar ja ;)

Die S15 kost hier in belgie 999 euro en vind ik dan net even teveel van het goede ...

Volgende laptop kwam ik ook tegen : http://www.vandenborre.be/laptop/asus-s56cb-xx011h-be

Zou deze qua prestaties & vooral batterij goed zijn? (min 4 uur op batterij)

Alvast merci!

Dit topic is gesloten.