Hallo, ik ben opzoek naar een router, maar vind de SMC Barricade eigenlijk te duur, zijn er goedkopere te krijgen ?
en zo ja, waar?
en zo ja, waar?
https://jobs.sap.com/search/?createNewAlert=false&q=&locationsearch=%27s-Hertogenbosch&optionsFacetsDD_department=&optionsFacetsDD_customfield3=&optionsFacetsDD_country=
Als ik jou was zou ik even doorsparen. Die Barricade is echt hartstikke goed. Ik heb er 100 dollar + 85 gulden verzendkosten voor betaald, dat maakt dus +- 340 gulden. Maar dan heb je ook wat!! Het is echt een topding!Op maandag 04 juni 2001 10:05 schreef kieskes het volgende:
Hallo, ik ben opzoek naar een router, maar vind de SMC Barricade eigenlijk te duur, zijn er goedkopere te krijgen ?
en zo ja, waar?
Wees consequent, maar niet altijd
Verwijderd
Op maandag 04 juni 2001 11:12 schreef xanderpooh het volgende:
Waarom een router, een switch is veel intiligenter, en je kunt er ook de ip en ipx in programmeren van de pc die er op aangeloten zijn....dat stuurt hij de packets niet door elke poort
"I think there is a world market for maybe five computers" - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Op maandag 04 juni 2001 10:49 schreef kieskes het volgende:
340 gulden maar ?
waar heb je dat ding besteld dan ?
dat valt me HARD mee
Zeker geen bull. Kijk maar op www.oupost.comOp maandag 04 juni 2001 10:54 schreef kieskes het volgende:
bull
Oh, haha okOp maandag 04 juni 2001 11:27 schreef kieskes het volgende:
die bull sloeg op mijn eigen post, deze is dus geedit
je hebt helemaal gelijk, kheb alleen geen creditcard
je vergeet alleen het shipping. = 17$ = 50 gulden.Op maandag 04 juni 2001 11:24 schreef Artcore_Trooper het volgende:
[..]
[..]
Zeker geen bull. Kijk maar op www.oupost.com
De router zelf is 100 dollar.(dollarkoers ongeveer 2,50) De verzendkosten zijn 85 gulden, tel maar op, dan kom je uit op 350.
http://shop3.outpost.com/product/61183
Kijk zelf maar.
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.