Ik heb een domein aangekocht voor een plaatselijke winkel maar er zijn wat problemen met de DNS vrees ik.
Het plan was om de MX-records aan te passen zodat ik Google Apps kan gebruiken maar als ik nu naar het domein surf krijg ik deze melding:
Ik heb namelijk niets aangepast aan de andere DNS-records, ik heb alleen MX-records toegevoegd (en die van hun verwijderd)...
Dit is mijn huidige configuratie;

Bovenstaande instellingen zijn die van mijn domein, via DirectAdmin kan ik blijkbaar nog eens DNS-instellingen doorvoeren?
TL:DR ik kan niet meer op mijn domein en Google Apps zegt dat ik de verkeerde MX-records heb ingesteld
Het plan was om de MX-records aan te passen zodat ik Google Apps kan gebruiken maar als ik nu naar het domein surf krijg ik deze melding:
Daar begint dus het deel waar ik het niet meer snap159.253.0.110
Notitie voor de eigenaar van dit domein::
Dit domeinnaam is niet gekoppeld aan uw webhosting pakket, reseller hosting pakket of virtuele server. U heeft in uw klanten panel DNS beheer voor deze domeinnaam aangezet. Wijzig de DNS records naar de IP adressen van uw server of zet DNS beheer uit en wijzig de nameservers naar de nameservers van uw webhosting pakket, reseller hosting pakket of virtuele server.
Dit is mijn huidige configuratie;

Bovenstaande instellingen zijn die van mijn domein, via DirectAdmin kan ik blijkbaar nog eens DNS-instellingen doorvoeren?
TL:DR ik kan niet meer op mijn domein en Google Apps zegt dat ik de verkeerde MX-records heb ingesteld