Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vimeo file_get_contents

Pagina: 1
Acties:

• _Moe_
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20-11 20:04
Ik zou afbeeldingen van vimeo willen halen. Ik ben al even op het internet aan het zoeken geweest en kom steeds op volgende methode uit.

code:
1
2
3
4
5
....
$vimeo = unserialize(file_get_contents("http://vimeo.com/api/v2/video/".$id.".php"));
$small = $vimeo[0]['thumbnail_small'];
$medium = $vimeo[0]['thumbnail_medium'];
$large = $vimeo[0]['thumbnail_large'];

Helaas wil dit maar niet werken, krijg steeds een 500 error. Wat vreemd is want ik heb ook de mogelijkheid om youtube video's toe te voegen en hier gebruik ik ook de volgende functie voor

code:
1
2
....
file_put_contents('/tmp/youtube.jpg', file_get_contents('http://img.youtube.com/vi/'.$matches['code'].'/0.jpg'));

Iemand een idee aan wat dit kan liggen?

RTFM!

• ZeroXT
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-11 20:54
Welke server geeft een 500 server error terug? Vimeo.com of je eigen server? Mocht het je eigen server zijn dan zou ik eens gaan kijken in je log files van je webserver want waarschijnlijk heb je een htaccess die een fout oplevert.

• _Moe_
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20-11 20:04
Vreemd,

4 dagen op rij krijg ik een mooie 500 error gepresenteerd. En nu werkt het, zonder ook maar iets van code te hebben aangepast.

RTFM!

• Dark_f
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-12-2024
Het kan zijn dat vimeo tijdelijk je IP blokeert naar de api. Dit kunnen ze doen wanneer je teveel aanvragen na elkaar hebt gedaan. Dan kan je een error 500 krijgen en deze lost zichzelf dan ook later op.

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

_Moe_ schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 19:19:
4 dagen op rij krijg ik een mooie 500 error gepresenteerd.
Door welke server?

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?