Beeldschermverhouding klopt niet

Pagina: 1
Acties:

• Wezenb
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 28-11-2024
Ik heb een tweede beeldscherm wat ik vaak aansluit op mijn laptop(VAIO VPCEB2Z1E). Het beeldscherm is een Samsung Syncmaster 226BW. Mijn laptop detecteerde hem altijd correct en had altijd automatisch een resolutie van 1680x1050(16:10). Nu heb ik hem enkele dagen geleden losgehaald om ergens anders een serie op mijn laptop te kijken. Wanneer ik hem weer aansloot was echter de gedetecteerde aspect ratio veranderd. Ik kan nu enkel kiezen uit 1600x1200, 1440x900 enzovoort. Ik heb al geprobeerd mijn videokaart te updaten, maar deze had al de nieuwste update. Hopelijk kan iemand mij hier verder mee helpen. Alvast bedankt!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Welk OS heb je en wordt de monitor in apparaatbeheer goed herkend?

🎤 Devine M-Mic USB BK microfoon aangeboden
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• Wezenb
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 28-11-2024
Deze kan op slot. De VGA-kabel zat niet meer goed in het beeldscherm...... :p

Verwijderd

Wezenb schreef op maandag 29 april 2013 @ 19:02:
Deze kan op slot. De VGA-kabel zat niet meer goed in het beeldscherm...... :p
Meteen de eerste regel van troubleshooting niet nageleefd, altijd de kabels controleren. 8)7

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Oh oh :o

Nou, welkom op GoT, deze allereerste post zal je je leven hier nagedragen worden :+ ;)

🎤 Devine M-Mic USB BK microfoon aangeboden
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron