Twitter accounts verkopen, wat is het waard?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel-Banaan
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 30-06 21:18

Appel-Banaan

Het leven is wat je gebeurt

Topicstarter
Hallo iedereen

Ik heb een website waaraan ik 14 twitter accounts heb gekoppeld die automatisch tweets versturen. Zijn allemaal Voetbal gerelateerde accounts. Samen hebben ze meer dan 50.000 volgers en zijn goed voor bijna 100.000 bezoekers per maand (afhankelijk van de hoeveelheid tweets)

Nou ben ik bij twitter aan het vragen voor toesteming om die accounts te verkopen, misschien wel samen met het domeinnaam en systeem. Maar heb geen idee wat het waard is.

Mijn vraag is, wat zijn 14 accounts met 50k+ volgers waard (gericht op nederlandse gebruikers)

Terwijl je andere plannen maakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:54
http://www.twitiez.com/

Kort, maar wel duidelijk :)

Ben niet aansprakelijk voor evt. schade :+ Maar volgens mij is hij legit.

Beter antwoord, hij is denk ik rond de 5000$ waard, maar ik weet niet of ze dat er voor zullen geven. Je zult zelf een kopende partij moeten gaan zoeken. Wat de gek ervoor geeft :) En de waarde is een beetje gebaseerd op één account, niet tientallen.

[ Voor 92% gewijzigd door RedHat op 29-04-2013 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel-Banaan

Appel-Banaan

Topicstarter
RedHat schreef op maandag 29 april 2013 @ 15:13:
http://www.twitiez.com/

Kort, maar wel duidelijk :)

Ben niet aansprakelijk voor evt. schade :+ Maar volgens mij is hij legit.

Beter antwoord, hij is denk ik rond de 5000$ waard, maar ik weet niet of ze dat er voor zullen geven. Je zult zelf een kopende partij moeten gaan zoeken. Wat de gek ervoor geeft :) En de waarde is een beetje gebaseerd op één account, niet tientallen.
Heb zelf idd ook een aantal site gevonden die de "waarde" berekenen. Maar die varieeren heel erg :). En het is idd wat een gek er voor wilt geven. meeste accounts hebben 2000+ volgeners, 2 accounts 7500+ en een account zelfs 14400+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-07 08:42

André

Analytics dude

Kun je de kwaliteit van de volgers ook op een of andere manier in kaart brengen. Dus hoeveel clicks levert een gemiddelde tweet op en dat soort getallen. 50.000 volgers krijgen is niet heel moeilijk, maar 50.000 echte kwalitatief goede volgers is andere koek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel-Banaan

Appel-Banaan

Topicstarter
Voorbeeld van het grootste twitter account periode 15 april tot 28 april:

Volgers 14463
Volgend 11235
Lijst 132

Totale clicksAantal tweetsGemiddeld per tweet
4054862964

Staat gelijk aan 4.010 unieke bezoekers en 9.550 bezoekers (gemeten met Google analytics)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTuinman
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-07 14:43
twitter accounts hebben geen waarde totdat ze echt voor conversie kunnen zorgen lijkt mij

wat zijn je statistieken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-07 14:34
Inderdaad, een click zegt niets. Wat doen deze clicks? Hoe lang blijven ze op je site? Wat is de conversie? De lifetime value?
Pagina: 1