Goeiemorgen mensen,
Edit: Titel moet €990 zijn.
Aangezien me computer zijn tijd heeft gehad ben ik toe aan een nieuwe game computer.
Ik ben heel onbekend met hardware/samenstellen dus niet teveel afkortingen xD.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Ik wil games als Battlefield 3, Cod Mw3, Skyrim spelen op het liefst Ultra/high graphics. Zonder lagg dus.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€990
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb hier nog een Optische drive liggen kan ik die gewoon gebruiken? niet dat het straks niet past of dat ik ineens kabeltjes nodig heb. :c
Het is een super multi DVD rewriter
Model: GH10L
En muis, toetsenbord heb ik nog wel liggen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb gehoord dat een SSD wel handig is dus als dat mogelijk is.
En ik heb een nieuw scherm nodig omdat mijn huildige scherm een VGA aansluiting heeft en ik heb gelezen dat er eigenlijk alleen maar HMDI support is tegenwoordig. Scherm van rond de 150-170 zou ruim voldoende zijn denk ik zo?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Niet echt.. zolang het maar goeie reputatie heeft.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Het liefst muis stil en als het kan een computer kast die er cool uit ziet (lampjes, vorm)
----------------------------------------
Dit is wat ik aanbevolen kreeg maar nu is het de taak aan jullie het bedrag naar €990 te krijgen.
Ik heb geen idee waar ik dan verstandig op kan bezuinigen dus daar heb ik hulp mee nodig.
Misschien dat dit beetje helpt: ik download vrijwel amper films. Doe geen videobewerking en ben het ook niet van plan.
Edit: Titel moet €990 zijn.
Aangezien me computer zijn tijd heeft gehad ben ik toe aan een nieuwe game computer.
Ik ben heel onbekend met hardware/samenstellen dus niet teveel afkortingen xD.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Ik wil games als Battlefield 3, Cod Mw3, Skyrim spelen op het liefst Ultra/high graphics. Zonder lagg dus.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€990
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb hier nog een Optische drive liggen kan ik die gewoon gebruiken? niet dat het straks niet past of dat ik ineens kabeltjes nodig heb. :c
Het is een super multi DVD rewriter
Model: GH10L
En muis, toetsenbord heb ik nog wel liggen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb gehoord dat een SSD wel handig is dus als dat mogelijk is.
En ik heb een nieuw scherm nodig omdat mijn huildige scherm een VGA aansluiting heeft en ik heb gelezen dat er eigenlijk alleen maar HMDI support is tegenwoordig. Scherm van rond de 150-170 zou ruim voldoende zijn denk ik zo?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Niet echt.. zolang het maar goeie reputatie heeft.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Het liefst muis stil en als het kan een computer kast die er cool uit ziet (lampjes, vorm)
----------------------------------------
Dit is wat ik aanbevolen kreeg maar nu is het de taak aan jullie het bedrag naar €990 te krijgen.
Ik heb geen idee waar ik dan verstandig op kan bezuinigen dus daar heb ik hulp mee nodig.
Misschien dat dit beetje helpt: ik download vrijwel amper films. Doe geen videobewerking en ben het ook niet van plan.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5 3570 Boxed | € 179,- | € 179,- |
1 | ASRock Z75 Pro3 | € 72,95 | € 72,95 |
1 | MSI N660Ti PE 2GD5/OC | € 261,90 | € 261,90 |
1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST2000DM001, 2TB | € 78,90 | € 78,90 |
1 | Corsair Carbide 300R | € 60,- | € 60,- |
1 | Acer G246HLBbid Zwart | € 143,40 | € 143,40 |
1 | Microsoft Windows 7 Home Premium SP1 (NL, OEM, 64-Bit) | € 80,84 | € 80,84 |
1 | Corsair XMS3 CMX8GX3M2A1600C9 | € 49,82 | € 49,82 |
1 | Corsair CX600M | € 64,70 | € 64,70 |
1 | Samsung 840 series Pro 128GB | € 115,49 | € 115,49 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.107,- |
[ Voor 4% gewijzigd door HiddeRidder op 29-04-2013 11:13 ]