Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senza221
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-07 09:26
Dag mede tweakers,

Mijn opa was vroeger een auto-monteur, nu wil hij een programma genaamd: Elsawin gaan gebruiken.
Hij heeft het destijds gedownload en geïnstalleerd. Nu is er een nieuwe versie uitgekomen en heeft hij nieuwe cd's binnen gekregen, tijdens het installeren hiervan wordt er aangegeven dat de licentie ongeldig is. Oftewel, hij komt helemaal niet verder.

Heeft er iemand enig idee waar in REGEDIT deze keys zouden moeten staan? Heb namelijk al een tijdje gezocht maar heb nog niks gevonden..

Alvast bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senza221
Oude versie van het programma is al verwijderd, tevens ook het systeem bestand in de C:/ schijf.
Installatie werkt wel op mijn laptop, dus fout zit waarschijnlijk in een regedit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

gedownload... geinstalleerd.... is deze versie uberhaupt wel helemaal legaal verkregen?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senza221
De vorige versie was niet legaal, na aandringen van mij heeft hij toch een legale versie verkegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barry457
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-07 15:30
Als je legale versie hebt, dan heb je toch ook support en kan je de key opvragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senza221
Support gaf aan dat een systeem herstel de beste optie was..
En hier zit ik niet op te wachten, daarom wil ik weten waar in regedit elsawin zou moeten staan

[ Voor 44% gewijzigd door Senza221 op 29-04-2013 10:21 ]

Pagina: 1