Hoi, ik wil een apparaat maken waarmee ik met iemand over >500m kan praten lopent weten jullie ook een tekening ofzo:*
sjonge jonge het is weer morgen zeker ?Op maandag 04 juni 2001 09:36 schreef kibiru het volgende:
2 blikjes en een heel lang touw
*ontopic*
ik zou als ik jou was een toffe walky talky kopen, we duur maar dan heb je ook wat
Verwijderd
Kun je volgens mij wel vragen bij de betere electro/hobby shop. Die gasten hiero hadden zo'n tekeningen wel allemaal liggen. Heb vroeger ook schema's van hun gehad om je eigen filmnet decoder te maken , werken vandaag te dag wel niet meer.
Walkie Talkies zijn toch voor like 5 cent bij de Intertoys te koop? Of werken die niet
"I sit in my room and imagine the future."
Verwijderd
Bereik is 5 meter ofzow, dan kan je beter die dingen niet kopen en gewoon hard praten en voor t geld dat je bespaart op die walky taklies kan je dan 2 lollies kopenOp maandag 04 juni 2001 11:10 schreef Theeboon het volgende:
Walkie Talkies zijn toch voor like 5 cent bij de Intertoys te koop? Of werken die niet
Verwijderd
Pak 2 walkmans.
Knutsel 2 FM-zender Velleman-kitjes.
Walkmans als ontvangers en zender om mee te zenden. Er is alleen een beetje afregeling nodig.
Knutsel 2 FM-zender Velleman-kitjes.
Walkmans als ontvangers en zender om mee te zenden. Er is alleen een beetje afregeling nodig.
Pagina: 1