TFS files recoveren

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-10 23:51
Team Foundation Server heeft zojuist al mijn code van een bepaald project verwijderd (na een mapping verwijderd te hebben en een nieuwe mapping aan te maken). Dat was code die nog niet ingecheckt was. Ik denk niet dat TFS mijn files nog kan recoveren, dus ik ben nu aan het proberen om met file recovery tooltjes de code en project files terug te vinden (recuva, wondershare data recovery, recovermyfiles), maar allemaal vinden ze niks (ook niet met een deep scan).

Hoe kan dit? Ik heb vrijwel niks met m'n SSD gedaan in de tussentijd, hij is ook nog lang niet vol, dus dat het overschreven is lijkt me onwaarschijnlijk. Omdat ik het raar vond dat hij van de duizenden bestanden letterlijk niets terugvond begon ik te twijfelen of de files wel écht zijn verwijderd of gewoon zijn verborgen oid, maar ik heb geen hidden files in mijn project folder, en de windows search levert ook niets op.

Voor de volledigheid mijn specs:
- Windows 8
- Visual Studio 2012
- Vertex 3 120GB SSD

Kan iemand mij asap helpen please?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otherside1982
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-10 18:56
De meeste moderne SSDs ondersteunen TRIM, daardoor zal je waarschijnlijk geen files meer kunnen recoveren vrees ik. Hier is te lezen dat files undeleten misschien mogelijk is als je direct TRIM disabled, nadat je merkt dat je files wilt undeleten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ik neem aan dat je ook geen Shadowcopy/FileHistory aan hebt gezet?
(FileHistory kun je overigens ook nog laten wegkrassen op een ander volume/netwerkschijf).

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device