Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

opmerking bij Delftware - Het wapen tegen laptopdiefstal

Pagina: 1
Acties:

• Bluepenguin
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Beste Jeffrey van Maurik en redactie,

in de video-serie ´Delftware´ over Virtualock wordt op 4m20s gezegd dat er door universiteiten een licentie op de software wordt gekocht voor al hun studenten.
Bij de UvA is de software een jaar gratis te gebruiken, de UU biedt alleen een linkje naar Surfspot zodat je de software voordelig kunt kopen. Idem voor de Radboud Universiteit.
Delft, Rotterdam en Maastricht bieden (zo te zien) wel gratis gebruik van Virtualock aan.

Van de vijf participerende universiteiten, bieden dus de software licentie kostenloos aan.
De twee grootste universiteiten van Nederland hebben dus géén (volledig) kosteloze licentie voor hun studenten. Die studenten zullen dus, zoals iedere student kan doen, via Surfspot een licentie moeten kopen.

Naar mijn idee kan dat waardevolle, aanvullende informatie zijn voor de studenten die n.a.v. de videoreportage geinteresseerd raken in Virtualock.

denk ik..... of zoiets. >> Het blijft maar een mening tenslotte ;)

• JeffreyvMaurik
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07-06 17:32
Beste Bluepenguin,

Bedankt voor de de feedback. Ik heb een deel van de informatie verwerkt in de omschrijving van de video.

[ Voor 4% gewijzigd door JeffreyvMaurik op 01-05-2013 09:47 ]

• Bluepenguin
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Graag gedaan :)

denk ik..... of zoiets. >> Het blijft maar een mening tenslotte ;)