Dat ligt er natuurlijk maar weer net aan hoe groot die databases zijn en hoe zwaar de database server belast wordt.
Ik dacht mischien kan mySQL een database verwerken vandaar.
Verwijderd
als die 100 gebruikers serieus gebruik maken van die mysql database, dus met ingewikkelde query's bij elke bezoeker dan kan dat waarschijnlijk niet
Dat kan prima hoor, maar daar moet je dan wel een flinke configuratie tegenaan gooien en een goed getunede MySQL server.Op maandag 04 juni 2001 11:10 schreef Kertje het volgende:
als die 100 gebruikers serieus gebruik maken van die mysql database, dus met ingewikkelde query's bij elke bezoeker dan kan dat waarschijnlijk niet
Oke bedankt jongens, ik moet nog effe uitzoeken hoe ik meerdere mensen toegang kan geven en hoe ze zelf hun eigen database kunnen beheren, dat wordt nog wat !
Voor user-afhankelijke administratie is PHPMyAdmin IMHO het beste programma. Zoek er even naar bij Google, dan vind je het wel.ik moet nog effe uitzoeken hoe ik meerdere mensen toegang kan geven en hoe ze zelf hun eigen database kunnen beheren, dat wordt nog wat !
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Pagina: 1