MySQL limit ?

Pagina: 1
Acties:

• Shift
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-02 15:33

Shift

[] Dual crazy []

Topicstarter
Kan een MySQL server 100 verschillende databases met 100 verschillende users draaien op een server ?

Verwijderd

eh waarom niet :?

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:59

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Dat ligt er natuurlijk maar weer net aan hoe groot die databases zijn en hoe zwaar de database server belast wordt.

• Shift

Shift

[] Dual crazy []

Topicstarter
Ik dacht mischien kan mySQL een database verwerken vandaar.

Verwijderd

als die 100 gebruikers serieus gebruik maken van die mysql database, dus met ingewikkelde query's bij elke bezoeker dan kan dat waarschijnlijk niet

• Hans
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Op maandag 04 juni 2001 11:10 schreef Kertje het volgende:
als die 100 gebruikers serieus gebruik maken van die mysql database, dus met ingewikkelde query's bij elke bezoeker dan kan dat waarschijnlijk niet
Dat kan prima hoor, maar daar moet je dan wel een flinke configuratie tegenaan gooien en een goed getunede MySQL server.

• Shift

Shift

[] Dual crazy []

Topicstarter
Oke bedankt jongens, ik moet nog effe uitzoeken hoe ik meerdere mensen toegang kan geven en hoe ze zelf hun eigen database kunnen beheren, dat wordt nog wat !

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

ik moet nog effe uitzoeken hoe ik meerdere mensen toegang kan geven en hoe ze zelf hun eigen database kunnen beheren, dat wordt nog wat !
Voor user-afhankelijke administratie is PHPMyAdmin IMHO het beste programma. Zoek er even naar bij Google, dan vind je het wel.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• Shift

Shift

[] Dual crazy []

Topicstarter
Bedankt nogmaals !
Pagina: 1