Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darklor
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-07 11:04
Dag GoT'ers,

Ik ben opzoek naar een carkit die ook bluetooth audio kan streamen via een IPhone 5. Dension heeft wel zo'n soort product maar die werken alleen met een lighting-30pins connector. Na verder onderzoek is mijn oog gevallen op de Parrot MKI9200.
Er zijn helaas problemen met deze carkit in combinatie met de Iphone 5. Het bluetooth audio streamen schijnt niet goed te werken. Parrot geeft aan dat dit via de lighting-30p connecter te verhelpen is maar dit is niet wat ik wil en brengt weer extra kosten met zich mee. Vorige week is er wel een update uitgekomen die iets met de IPhone 5 oplost maar er staat niet echt bij wat.

Nu twijfel ik enorm of ik wel de juiste aankoop doe. Is er iemand die zijn ervaring wil delen met de Parrot MKI9200 i.c.m. met de IPhone 5? Of tips kan geven voor een ander product met dezelfde functionaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peetke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-07 14:54
Nu heb ik geen enkele Apple ervaring, maar de Parrot 9200 is uit 2008 en gebruikt bijvoorbeeld slechts Bluetooth 2.0. Met eigenlijk alle Android telefoons die ik er ooit aan heb gebruikt is muziek luisteren niet erg fijn (werkt niet, werkt slecht, matige kwaliteit, etc.). Uiteindelijk sluit ik toch mijn telefoon rechtstreeks via een draadje aan op mijn radio.

De splinternieuwe producten die ze net aangekondigd hebben, zijn nog steeds maar voorzien van Bluetooth 2.1. Wat mij betreft veel te oude specificaties dus. Elke zichzelf respecterende telefoon heeft 4.0 welke vele malen zuiniger is; dus dat zou ik ook in een carkit willen zien. Alleen ben ik die nog niet tegengekomen.

Just my 5 cents...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoVla
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23-05 19:32

YoVla

Yoghurt met vla

Ik heb ook de MK9200 icm mijn iPhone 4s.
Echter werkt het geluid maar over 2 boxen in de auto en niet over de gehele installatie.

Nu kan dit liggen aan de geluidsinstallatie die standaard in mijn auto zit, maar voor muziek luisteren wil ik je de MKI9200 afraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fietsie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-07 14:50
Weet iemand of het officiele MKi9200 microfoontje ook aan te sluiten is op een "microfoon in" aansluiting van een autoradio met die functie?

Ik wil mijn MKi9200 en oude radio uitbouwen en vervangen door iets moderners, maar zie het niet zitten ook een nieuwe microfoon in te moeten bouwen.

Als ik de foto's van het plugje van de MKi9200 zie dan zitten er meer contacten aan dan aan een standaard microfoontje.. Het plastic "klik" dingetje is er vast af te snijden...
Of is het stekertje ook geen 3,5mm?