-
[ Voor 100% gewijzigd door Anoniem: 150104 op 13-02-2017 11:39 ]
[ Voor 90% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:53 ]
Zorg er dan wel voor dat je een doek om het aluminium heen doet. Dat spul is zo zacht dat je de groeven van de bankschroef erin graaft.Mar.tin schreef op zondag 28 april 2013 @ 14:56:
Mijn eerste ingeving zegt een bankschroef met wat padding heeeeeel voorzichtig aandraaien
gewoon nee.
voor wat? ding doet t toch nog gewoon. je krijgt er nu alleen minder geld voor als je m door wil verkopen maar shit happens. hiervoor gaat die verzekering je echt niet helpen hoorFreakster86 schreef op zondag 28 april 2013 @ 15:03:
Mijn eerste ingeving is om haar WA verzekering aan te spreken
Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas
Heus wel, hier ben je voor verzekerd.Saven schreef op zondag 28 april 2013 @ 15:11:
[...]
voor wat? ding doet t toch nog gewoon. je krijgt er nu alleen minder geld voor als je m door wil verkopen maar shit happens. hiervoor gaat die verzekering je echt niet helpen hoor
Welkom in de grotemensenwereld knul, zo gaat dat inderdaad.Saven schreef op zondag 28 april 2013 @ 15:15:
[...]
ze zien je al aankomen. ja meneer ik heb mijn laptop laten vallen en nu zit er een deukje in. kunnen jullie mij even uitbtalen k thnx bye
Hangt ervan af. Er zijn verzekeringen die cosmetischeschade niet vergoeden. Anders zou een krasje van 2mm op de topcover van een laptop betekenen dat de complete cover vervangen zou worden.mace schreef op zondag 28 april 2013 @ 15:16:
[...]
Welkom in de grotemensenwereld knul, zo gaat dat inderdaad.
Ik heb mijn zusjes Air ook een keer laten vallenSaven schreef op zondag 28 april 2013 @ 15:11:
[...]
voor wat? ding doet t toch nog gewoon. je krijgt er nu alleen minder geld voor als je m door wil verkopen maar shit happens. hiervoor gaat die verzekering je echt niet helpen hoor
[ Voor 8% gewijzigd door Freakster86 op 28-04-2013 15:22 ]
succes, als die carbon cover van jou notebook te maken krijg met punt belasting, sjouw jij minder vrolijk naar de reparateur.Sick Nick schreef op zondag 28 april 2013 @ 15:24:
Lol, 1050 euro schade aan een 1000 euro laptopLeuk joh dat aluminium, lekker premium of niet
*sjouwt vrolijk z'n carbon fiber notebook rond, die overleeft dit soort dingen zonder problemen
2 jaar geleden waren ze nog iets duurderSick Nick schreef op zondag 28 april 2013 @ 15:24:
Lol, 1050 euro schade aan een 1000 euro laptopLeuk joh dat aluminium, lekker premium of niet
*sjouwt vrolijk z'n carbon fiber notebook rond, die overleeft dit soort dingen zonder problemen
Tip: Voordat je belt even kijken wat de polis voorwaarden zijn haar/jou WA/inboedel verzekering. Die telefonisten zijn getraind zo'n vragen te stellen dat het net niet vergoed wordt terwijl als je de zin anders geformuleerd had het wel gewoon inbegrepen was terwijl de situatie practisch hetzelfde is...Anoniem: 150104 schreef op zondag 28 april 2013 @ 17:14:
Na een paar uur gegoogled te hebben ben ik tot de conclusie gekomen dat het vrijwel onmogelijk is.Toch maar eens kijken wat de WA voor mij kan betekenen. Eerst maar eens erachter zien te komen hoe ik een prijsopgaaf kan krijgen aangezien ik hem op apple.nl besteld heb.
[ Voor 3% gewijzigd door RVE_NL op 28-04-2013 17:38 ]
Als iemand anders die kras heeft veroorzaakt en het een waardevermindering veroorzaakt is zelfs zo'n kras verzekerd.PilatuS schreef op zondag 28 april 2013 @ 15:20:
[...]
Hangt ervan af. Er zijn verzekeringen die cosmetischeschade niet vergoeden. Anders zou een krasje van 2mm op de topcover van een laptop betekenen dat de complete cover vervangen zou worden.
Je gaat zo even een paar honderd+ euro weggooien? Een simpel telefoontje/formuliertje is het enige dat je hoeft te doen om dat te voorkomen. Als dat al administratieve rompslomp is..Anoniem: 150104 schreef op zondag 28 april 2013 @ 15:13:
[...]
Ik heb ook geen zin in de hele administratieve rompslomp. Verder zit ik er niet heel erg mee, alleen sluit hij nu niet netjes meer af. Als ik hem iets terug in vorm kan krijgen ben ik tevreden.
[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 29-04-2013 13:52 ]
Anoniem: 372126
Anoniem: 308850
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq