Hallo mensen,
Ik kamp zit een aantal dagen met een internet connectie probleem. Zoal draadloos als met de ethernet kabel valt mijn internet connectie weg. Een wat langer youtube filmpje stop na enkele minuten bv. Ik ben bij Ziggo.
Hier zijn een aantal dingen die ik heb gedaan zonder dat het, het probleem heeft doen opgelossen
Modem gereset (meerdere keren)
Wifi -> LAN connectie (nieuwe kabel)
Gebruik gemaakt van de connectie van de buren (ook Ziggo)
Ziggo gebelt, maar die zag niet vreemds
Andere internet explorers geprobeerd
Connectie in windows save mode getest
Laatste Windows updates gedownload
Drivers up to date
Adware/Spyware/Virus scan gedaan
Oude laptop en Macbook laten het probleem ook zien
Ik krijg toch echt sterk het idee dat het probleem niet bij mij thuis ligt gezien het feit dat meerdere laptops het probleem laten zien. Nu kan ik service plus gaan inschakelen maar daar kunnen kosten aan verbonden zijn. Dus denk wil eerst jullie mening nog even horen.
Ik maakt gebruik van een m14x alienware laptop met win 7 erop.
Ik kamp zit een aantal dagen met een internet connectie probleem. Zoal draadloos als met de ethernet kabel valt mijn internet connectie weg. Een wat langer youtube filmpje stop na enkele minuten bv. Ik ben bij Ziggo.
Hier zijn een aantal dingen die ik heb gedaan zonder dat het, het probleem heeft doen opgelossen
Modem gereset (meerdere keren)
Wifi -> LAN connectie (nieuwe kabel)
Gebruik gemaakt van de connectie van de buren (ook Ziggo)
Ziggo gebelt, maar die zag niet vreemds
Andere internet explorers geprobeerd
Connectie in windows save mode getest
Laatste Windows updates gedownload
Drivers up to date
Adware/Spyware/Virus scan gedaan
Oude laptop en Macbook laten het probleem ook zien
Ik krijg toch echt sterk het idee dat het probleem niet bij mij thuis ligt gezien het feit dat meerdere laptops het probleem laten zien. Nu kan ik service plus gaan inschakelen maar daar kunnen kosten aan verbonden zijn. Dus denk wil eerst jullie mening nog even horen.
Ik maakt gebruik van een m14x alienware laptop met win 7 erop.