Enige wat ik kan vinden is deze stukjes die het enigszins kunnen verklaren:
reviews: Drie GTX 650 Ti Boosts betreden de ringOver het algemeen presteert de koeler goed en we hebben dan ook redelijk hoge verwachtingen.
reviews: Drie GTX 650 Ti Boosts betreden de ringAsus stelt dan ook enigszins teleur, met een koeler die minder goed presteert dan we hadden verwacht. De koeler krijgt dan ook minder sterren dan die van EVGA, omdat de openluchtkoeling niet beter presteert dan die van EVGA, die alle warme lucht netjes de kast uitblaast
reviews: Drie GTX 650 Ti Boosts betreden de ringDe kaarten van Asus en EVGA doen weinig voor elkaar onder, maar dat maakt wel dat de kaart van Asus teleurstelt. Deze heeft immers ook een openluchtkoeling, terwijl die van EVGA alle warme lucht in ieder geval de kast uit zal blazen.
Ik haal er uit dat men van te voren blijkbaar hoge verwachtingen op basis van eerdere reviews met deze koeloplossing had en dat het is tegen gevallen ten opzichte van de standaard koeling van EVGA..
Alle producten worden toch gewoon op dezelfde manier getest en gewaardeerd maar als je bepaalde zaken leest denk je bijna dat dit niet is gebeurd en men bij Asus een tandje strenger is geweest puur omdat de verwachtingen op voorhand zo hoog waren vanwege de koelmethode die zich in het verleden goed heeft bewezen , dit proef ik min of meer uit bepaalde stukken in de tekst terug, men is teleur gesteld , het kan ook mijn interpretatie zijn die er nu dus naast zit maar het zou een reden kunnen zijn voor de lagere waardering..( no offense verder naar de crew)
De uiteindelijke test resultaten in de grafieken waar het over gaat laten zwart op wit zien dat de Asus beter presteert dan EVGA, hieruit zou je dus moeten concluderen ondanks dat het iets tegen viel is de Asus is gewoon op die vlakken beter dan de EVGA en dan zou dit terug te zien moeten zijn in de sterren, anders krijg je eigenlijk 2 verhalen in een review en dat kan zorgen voor onduidelijkheid en vraagtekens, welk verhaal klopt nu? de harde cijfers of de andere kant dat Asus beter presteert maar dat het tegen valt omdat men vooraf hoge verwachtingen had vanwege de koeloplossing en dat dit dus resulteert in een lagere waardering.
Editje:
Of het was een typo kan ook
[
Voor 46% gewijzigd door
pino85 op 28-04-2013 16:00
]