Lijkt mij dat de review sowieso niet voldoet aan bepaalde eisen die men stelt, je moet toch eerst het product thuis hebben en er mee gespeeld hebben om een review te plaatsen over dit product.
Deze review is puur gericht om richting HTC te bashen en die zal dus in mijn ogen zeker verwijderd gaan worden, ik snap dat hij gefrustreerd is want die mensen zijn er wel meer omdat HTC de zaken niet op orde heeft maar dit is de verkeerde manier en verkeerde plaats om het te uiten.
Om te stellen verwijder zijn account maar direct lijkt me wat ver gaan, als dat allemaal gebaseerd is op 1 review zou dat wel erg vreemd zijn, zeker aangezien hij het in mijn ogen puur in een opwelling van emoties heeft geplaatst, gebeurd wel vaker maar betekend niet dat die personen maar meteen gebanned moeten worden, iedereen maakt wel eens een foutje is het niet? of zijn jullie perfect? ik niet in ieder geval

Denk wel dat men hem zal gaan uitleggen hoe bepaalde zaken hier werken op tweakers maar meer dan dat verwacht ik niet, maar goed dat is aan de betreffende crew zelf om te bekijken.
[
Voor 30% gewijzigd door
pino85 op 28-04-2013 15:14
]