HTC One - onzinreview

Pagina: 1
Acties:
  • 552 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTuna
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-04 10:19
productreview: HTC One 32GB Zwart review door Bikerbear

Geen idee of dit het juiste forum is voor dit soort zaken, maar kan dit aub verwijderd worden? De persoon in kwestie kan wellicht ook nog wel een vermaning gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

"Geregistreerd op 28 april 2013"

Seriously..... Die mag wel weg ja.

[ Voor 16% gewijzigd door Raven op 28-04-2013 13:51 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTuna
Ja beetje jammer allemaal, wat mij betreft reden te meer om het weg te halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Niet alleen de review, maar het account ook, als je zo op Tweakers begint...

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

Lijkt mij dat de review sowieso niet voldoet aan bepaalde eisen die men stelt, je moet toch eerst het product thuis hebben en er mee gespeeld hebben om een review te plaatsen over dit product.
Deze review is puur gericht om richting HTC te bashen en die zal dus in mijn ogen zeker verwijderd gaan worden, ik snap dat hij gefrustreerd is want die mensen zijn er wel meer omdat HTC de zaken niet op orde heeft maar dit is de verkeerde manier en verkeerde plaats om het te uiten.

Om te stellen verwijder zijn account maar direct lijkt me wat ver gaan, als dat allemaal gebaseerd is op 1 review zou dat wel erg vreemd zijn, zeker aangezien hij het in mijn ogen puur in een opwelling van emoties heeft geplaatst, gebeurd wel vaker maar betekend niet dat die personen maar meteen gebanned moeten worden, iedereen maakt wel eens een foutje is het niet? of zijn jullie perfect? ik niet in ieder geval ;)
Denk wel dat men hem zal gaan uitleggen hoe bepaalde zaken hier werken op tweakers maar meer dan dat verwacht ik niet, maar goed dat is aan de betreffende crew zelf om te bekijken.

[ Voor 30% gewijzigd door pino85 op 28-04-2013 15:14 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

En dat die gebruiker zich specifiek voor deze HTC bash geregistreerd lijkt te hebben? Heeft dat geen invloed dan? Nieuwe accounts die gelijk gaan spammen worden toch ook gelijk geband? Nou is dit geen spam, maar afgaand op deze review verwacht ik niet veel goeds van deze nieuwe user.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zullen we eventuele acties tegen een account overlaten aan degenen die daarover gaan? Een publieke discussie daarover heeft geen enkele zin :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTuna
Ik verwacht zelf eigenlijk dat de persoon in kwestie niets meer met zijn account zal doen. Wellicht is een ban wat veel van het goede, maar er zal hem toch duidelijk moeten worden gemaakt dat het niet de bedoeling is op basis van een slechte ervaring met HTC het hele product af te kraken.

Natuurlijk is het niet aan ons gambieter ;)

Nu we deze discussie toch hebben, dit soort one-issue reviews komt wel vaker voor op Tweakers, maar dan meestal over een ongelukkig defect van een apparaat. Is een "review-report" knopje niet een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

NinjaTuna schreef op zondag 28 april 2013 @ 15:30:
Nu we deze discussie toch hebben, dit soort one-issue reviews komt wel vaker voor op Tweakers, maar dan meestal over een ongelukkig defect van een apparaat.
Waarom is dat niet relevant? Waarom zou een review in moeten gaan op élk aspect van het apparaat? Het is fijn als mensen complete reviews schrijven, maar dat betekent nog niet dat een "simpele" review meteen slecht is. Het helpt je wel degelijk bij je beeldvorming.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTuna
Jij zegt simpele review, ik bedoel een review die slechts een aspect van het apparaat bespreekt, wat bij toeval DOA is. Dit werkt niet als beeldvorming, maar is slechts een klacht over het product die hoogstwaarschijnlijk uit frustratie geplaatst wordt en in de meeste gevallen nog niet eens goed onderbouwd is.

Stel nou dat ik een Crucial m4 zou hebben gekocht, een product wat zeer positief is ontvangen en relatief erg betrouwbaar blijkt (heb er zelf ook twee, maar dat terzijde) en het exemplaar dat ik ontvang is kapot uit de verpakking. Dan kan ik daar wel een "review" voor gaan schrijven dat het product waardeloos is, maar dat ene kapotte geval hoeft helemaal niets af te doen aan het product in het algemeen. Dit soort "reviews" komen genoeg voor en dragen dus wat mij betreft niets bij.

Simpele reviews mogen wat mij betreft bestempeld worden met een "0", waar enkelzijdige klachten op het reviewgedeelte van Tweakers geen bestaansrecht hebben.

Nogmaals, allemaal slechts mijn mening, als het beleid een andere mening is toegedaan is dat natuurlijk prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-09 02:46

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Afgehandeld :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:53

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

* MueR gooit Orion wat extra sloten toe. Die van jou schijnen op te zijn :+

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.