Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• bumtroll
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18:52
Hoi medetweakers

Na veel gekut met headsets Die maar blijven kapot gaan etc ben ik het zat en wil ik een gewoon geen goede headset

ik heb tot nu toe een aantal headsets gehad
- Logitech G35
- Logitech wireless f540
- Razer Tiamat 7.1

Mijn klachten met deze headsets zijn het volgende
De mic Word altijd Lam waardoor ze niet meer in de positie blijven waar ze horen te zitten
En de f540 Tja die batterij is gewoon bijna dood Moet er mee vechten om hem aan te houden

De tiamat heb ik nu 3 maanden ingebruik En ga ik terug sturen voor een Refund Want die is ondertussen 2 keer kapot gegaan en ik ben zuinig op me headsets

Dus mijn oog is gevallen op Sennheiser
Alleen kan ik het verschill niet bepaald zien tussen de
sennheiser pc360 en de sennheiser pc 363d behalve dan een klein beetje design

Kan iemand mij vertellen wat het verschill is tussen de 2 en welke te kopen
Prijs is voor mij niet belangerijk zolang ik maar een goede headset heb

http://www.sennheiser.nl/...headsets_gaming_pc_504122
http://www.sennheiser.nl/...headsets_gaming_pc_504567

Ik weet ook dat mensen Gaan zeggen Nee je moet iets anders kopen dat is prima Hier zijn mijn wensen

Moet met 3.5 jack aangesloten worden (asus xonar geluids kaart)
Goede kwaliteit zowel muziek film als game
Bouw kwaliteit

iedereen alvast bedankt

Verwijderd

Als ik via jouw links simpelweg ga vergelijken dan zie ik daar voldoende verschillen voorbij komen. Je moet alleen wel even lezen.

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:52

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Aud > cea

Wise enough to play the fool

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:35
It was great to see then that Sennheiser have updated their range with the PC 363D, a revision of the award winning PC 360 which adds a USB soundcard and virtual 7.1 audio.
bron

Ik heb zelf een Sennheiser PC 350 (mijn tweede, de vorige doet het nog prima maar heb één exemplaar goedkoop gekregen), en die bevalt al een jaar of 3 enorm goed! Het verschil tussen de PC350 en PC360 is dat de PC350 een gesloten schelp heeft en de PC360 (en PC363D) een open. Als je vaak in een omgeving zit met veel lawaai (lan-party's bijvoorbeeld) dan is een gesloten schelp erg handig!

• bumtroll
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18:52
Awsom schreef op zondag 28 april 2013 @ 12:52:
[...]

bron

Ik heb zelf een Sennheiser PC 350 (mijn tweede, de vorige doet het nog prima maar heb één exemplaar goedkoop gekregen), en die bevalt al een jaar of 3 enorm goed! Het verschil tussen de PC350 en PC360 is dat de PC350 een gesloten schelp heeft en de PC360 (en PC363D) een open. Als je vaak in een omgeving zit met veel lawaai (lan-party's bijvoorbeeld) dan is een gesloten schelp erg handig!
Dus als ik het begrijp Voegt die alleen een aparte geluids kaart er bij? wat ik dus niet nodig heb met een xonar kaart?

Teacher

Aud > cea

Geen idee wat het precies inhoud

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
De 363d is volgens mij meer een gimmick dan echt nuttig.
De 350 en 360 zijn bewezen goed.
Pagina: 1