ARES2-6GD5 in thermaltake element G case

Pagina: 1
Acties:

• Joentje18
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 24-01 20:18
Hallo,

Een vriend van mij wil een ARES2-6GD5 ( pricewatch: Asus ARES2-6GD5 ) aanschaffen.
Nu vroeg hij aan mij of die kaart zou passen in zijn huidige Case. Een Thermaltake Element G pricewatch: Thermaltake Element G )

Die grafische kaart heeft een waterkoeling fan en de vraag of die zal passen en geassembleerd kan worden in de thermaltake element G case

• lassieman
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-01-2025
http://www.thermaltake.co...upport.aspx?id=C_00001440

Staat dat het wordt aangeraden geen langere kaart te nemen dan 280mm, de Ares2 is 300mm dus het past waarschijnlijk niet zonder wat HDD plekken weg te halen. De radiator pas er waarschijnlijk wel gewoon in.

• Joentje18
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 24-01 20:18
Er zit maar 1 HDD in. ook is de hdd bay uitneembaar. Dat passend maken zal wel niet zo'n probleem zijn denk ik. Gewoon wat aanp-assen en klaar. Maar waar ik vooral mee zit is of de fan van de videokaart zal passen. Er zit al standaard een andere fan in de case en die is redelijk groot. Er zijn wel schroef gaten voor kleinere fans, maar ik weet niet of het dan alsnog past.

Hetzelfde probleem heb ik ook met: pricewatch: Thermaltake Water 2.0 Extreme
Een mooie waterkoeler, maar de vraag is dus of de fan daarvan gemonteerd kan worden boven in de case waar nu een andere grote fan zit.
lassieman schreef op zondag 28 april 2013 @ 12:38:
http://www.thermaltake.co...upport.aspx?id=C_00001440

Staat dat het wordt aangeraden geen langere kaart te nemen dan 280mm, de Ares2 is 300mm dus het past waarschijnlijk niet zonder wat HDD plekken weg te halen. De radiator pas er waarschijnlijk wel gewoon in.

[ Voor 22% gewijzigd door Joentje18 op 28-04-2013 15:00 ]

• lassieman
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-01-2025
Ik zou er een meetlint bij pakken en simpelweg meten of het allemaal past. Alle afmetingen zijn prima op internet te vinden.