Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
Kijk eens naar 'reply to iphone', je vind genoeg. Verder weet ik niet zoveel (niets) van iOS.
VAN: staan op ###@mytweakers.net , maar als ik dan een reply krijg komt hij op ####@hotmail.com binnen.downtime schreef op zondag 28 april 2013 @ 11:48:
Je email settings starten met de velden Naam en Email. Staat het Email veld op je Tweakers emailadres? Volgens mij is dat het adres wat als afzender meegestuurd wordt.
Dat is ook duidelijk een verschil, je hebt de From header in een standaard mail en de Reply-To header. De eerste is iets anders dan de tweede, en staat ook in een andere setting. Waar weet ik zo niet, maar dat is vrij makkelijk te vinden via Google, zoek maar op Reply-to iphone.Erw schreef op zondag 28 april 2013 @ 11:53:
[...]
VAN: staan op ###@mytweakers.net , maar als ik dan een reply krijg komt hij op ####@hotmail.com binnen.
[ Voor 194% gewijzigd door Erw op 28-04-2013 12:01 ]
Je moet niet het VAN veld hebben maar het EMAIL veld in de instellingen. Ik heb net even getest op mijn iPad (ook op IMAP ingesteld) en als ik dat aanpas wijzigt mijn afzenderadres.Erw schreef op zondag 28 april 2013 @ 12:00:
kan het dus niet vinden, de mail staat op Imap is dat nog van belang?
Naam: mijn naam
Email: ###@mytweakers.net
Het heet echt specifiek iets als Antwoorden aan of Reply To, dat is dus NIET het gewone email veld.downtime schreef op zondag 28 april 2013 @ 12:06:
[...]
Je moet niet het VAN veld hebben maar het EMAIL veld in de instellingen. Ik heb net even getest op mijn iPad (ook op IMAP ingesteld) en als ik dat aanpas wijzigt mijn afzenderadres.
Echter, na wat googlen lijkt het alsof Apple de Reply-to feature maar heeft weggesloopt, terwijl (bijna?) alle andere clients dit wel hebben. Misschien heb je het ooit ingesteld in een vorige iOS versie, en hebben ze het er nu uitgesloopt om wat voor reden dan ook. Gooi je instellingen anders eens leeg en maak er een nieuwe, die zal die setting vast niet magisch krijgen. En anders zal ik maar naar de apple helpdesk bellen.
Staan er bij jou meerdere email accounts ingesteld?Erw schreef op zondag 28 april 2013 @ 12:16:
instellingen->email->accounts->
Naam: mijn naam
Email: ###@mytweakers.net
Hotmail adres verwijderen?
Launching containers into space
Verklaring gevonden dusErw schreef op zondag 28 april 2013 @ 18:13:
Krijg dus de mail binnen op m'n hotmail met reply to hotmail
Goede vraagAloys schreef op zondag 28 april 2013 @ 21:24:
Waarom bied tweakers eigenlijk geen smtp server aan (en andere e-mail boeren)? Wat is het precies het probleem van een smtp server naast de imap server hebben?
Dat is spam gevoelig. Het kan wel, maar dat vereist weer wat beheer. Ik denk dat Tweakers.net zich daar helemaal niet mee bezig houden gezien dat helemaal niet het primaire doel van de website is.Aloys schreef op zondag 28 april 2013 @ 21:24:
Waarom bied tweakers eigenlijk geen smtp server aan (en andere e-mail boeren)? Wat is het precies het probleem van een smtp server naast de imap server hebben?
Daarom beter GMail gebruiken ofzo.
[ Voor 3% gewijzigd door kamerplant op 07-05-2013 16:28 ]
🌞🍃