Ik ben bezig voor mijn clan een download installer te maken die custom maps direct van onze website download. Maar ik wil het zo maken dat het programma eerst van onze server een bestand download waar instaat welke maps wij momenteel op de server hebben (dat kan n.l. nog wel eens variëren). Dan vervolgens gaat kijken welke maps reeds geïnstalleerd zijn en vervolgens die die ontbreken gaat downloaden en installeert. Hierdoor download hij natuurlijk niet alle maps, scheelt weer tijd.
En dat uiteraard zonder dat de eindgebruiker veel hoeft te doen.
De installer moet dan automatisch uitzoeken waar het spel staat, dit varieert natuurlijk tussen de verschillende windows versies en gekken zoals ik die alle spellen op G: installeren.
Ik heb nu na wat googel werk Inno Setup Compiler gedownload omdat die goed werd aangeprezen. Maar ik vraag me af of ik dit wat ik wil ermee kan maken. Voordat ik nu uren ga experimenteren dacht ik ik vraag het eerst even hier of dit het goede program ervoor is. Of weet iemand een ander tool, freeware natuurlijk
En dat uiteraard zonder dat de eindgebruiker veel hoeft te doen.
De installer moet dan automatisch uitzoeken waar het spel staat, dit varieert natuurlijk tussen de verschillende windows versies en gekken zoals ik die alle spellen op G: installeren.
Ik heb nu na wat googel werk Inno Setup Compiler gedownload omdat die goed werd aangeprezen. Maar ik vraag me af of ik dit wat ik wil ermee kan maken. Voordat ik nu uren ga experimenteren dacht ik ik vraag het eerst even hier of dit het goede program ervoor is. Of weet iemand een ander tool, freeware natuurlijk
NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.