Toon posts:

Domein (hosting)!

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand waar ik heel goedkoop een domein kan kopen? Het liefst met Hosting en anders dat 't automatisch naar mijn site gaat? En of iemand ook gratis domeinen weet?

Verwijderd

waarom moet het altijd goedkoop en gratis...

betaal toch gewoon dan heb je nog wat kwaliteit ook ..

em btw deze vraag is al veel te vaak gesteld

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil er ook wel voor betalen maar niet te veel, ik ben nog maar een kind hoor! Als ik per maand 100 piek binnen krijg, geef ik er geen 50piek voor een domein voor uit!

• Wild pigeon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-03 17:43
Ik heb mijn domein bij www.directnic.com
dan betaal je maar $15 per jaar maar word het domein wel van jou! zonder reclame! en kan je je page redirecten naar je bestaande page....

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je tip, maar de page is zeker in het engels :'( !

• Petuhr
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-05 18:55

Petuhr

FreeBSD

Op maandag 04 juni 2001 09:48 schreef mennokkio het volgende:
Ik wil er ook wel voor betalen maar niet te veel, ik ben nog maar een kind hoor! Als ik per maand 100 piek binnen krijg, geef ik er geen 50piek voor een domein voor uit!
Dan moet je er ook gewoon nog niet aan beginnen, en wachten tot je oud genoeg bent om wat bij te verdienen...

• Passenger
  • Laatst online: 03-05 00:03
Op maandag 04 juni 2001 09:48 schreef mennokkio het volgende:
kinderen en domeinnamen? zolang je niet weet waar je mee bezig bent kan dit nooit goed gaan... een .nl domein gaat je sowieso niet lukken, daar heb je een kvk uittreksel voor nodig, en ik neem aan dat je dat op je 14e nog niet echt hebt...
.com zou misschien nog wel lukken... kijk dan es rond bij namezero e.d.

Verwijderd

Op maandag 04 juni 2001 10:06 schreef Tu-Tone het volgende:

[..]

kinderen en domeinnamen? zolang je niet weet waar je mee bezig bent kan dit nooit goed gaan...
Zeg dat tegen Ben Wolderink..:)

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik denk dat jij nie echt slim bent ;) want veel bedrijven, leveren ook persoonlijke domeinen, op hun kvknummer! hierdoor kun je makkelijk een persoonlijk domein regelen, en bij namezero, heb ik allang een domein, daarbij komt dat ik een ander kind van internet ken, en die heeft toch ook een eigen domein, alleen die prijs die hij betaald vind ik een beetje te duur *D

• Passenger
Op maandag 04 juni 2001 10:07 schreef qltel het volgende:

[..]

Zeg dat tegen Ben Wolderink..:)
heb je zn site technisch wel es bekeken?

is gewoon om te :'(

hij is marketing-technisch gewoon enorm goed bezig geweest, en heeft een goed produkt neergezet, maar zoals hier van "ik ben nog maar een kind DUS wil ik er nog niet te veel voor betalen"... ik heb mn twijfels of ons allervriend dhr wolderink er ook zo over dacht...

• Passenger
Op maandag 04 juni 2001 10:09 schreef mennokkio het volgende:
Hoi, ik denk dat jij nie echt slim bent ;) want veel bedrijven, leveren ook persoonlijke domeinen, op hun kvknummer! hierdoor kun je makkelijk een persoonlijk domein regelen, en bij namezero, heb ik allang een domein, daarbij komt dat ik een ander kind van internet ken, en die heeft toch ook een eigen domein, alleen die prijs die hij betaald vind ik een beetje te duur *D
misschien ben ik als kind van 16 jaar niet echt slim, maar ik heb WEL een eigen kvk + een eigen domein..

misschien moet je zelf ook even nadenken voordat je gaat roepen dat er mensen niet slim zijn, want wie denk je wie de eigenaar van dat domein gaat worden, als het niet op jouw naam staat? inderdaad... van het bedrijf waar het WEL op staat... dus als je ooit nog iets wilt doen met dat domein, kun je er op rekenen dat je daar vet voor gaat betalen...

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dat was nie zo'n slimme opmerking van mij, maar ik wil gewoon een goedkoop domein, en dan hoeven jullie me niet van hier tot ginder af te gaan zeiken! Ik weet zelf wel wat ik doe, en ik heb dit bericht geplaats voor tips!

• Passenger
Op maandag 04 juni 2001 10:13 schreef mennokkio het volgende:
Ja, dat was nie zo'n slimme opmerking van mij, maar ik wil gewoon een goedkoop domein, en dan hoeven jullie me niet van hier tot ginder af te gaan zeiken! Ik weet zelf wel wat ik doe, en ik heb dit bericht geplaats voor tips!
daarom heb ik je ook de tip gegeven dat een .nl domein zeer waarschijnlijk niet gaat lukken (tenzij het domein dus niet echt van jou is, of zo'n www.jan-piet-klaas.123.nl domein...)

ik zou als ik jou was naar een .com .net of .org domein gaan zoeken.. deze zijn vrij makkelijk te verkrijgen, en je hebt geen kvk's en dergelijke nodig... het domein is na registratie volledig van jou

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik heb hier weer ff 2 vragen, ik kan wel aan een uitreksel van een kvknummer komen! Kan ik dan een Domein Registreren, weet je een nederlands bedrijf, waar je .com of .net heel goedkoop kunt registreren, en kijk eens naar ashosting.nl daar kun je toch wel een prive domein registreren! of bij nijcom.nl

• Passenger
Op maandag 04 juni 2001 10:17 schreef mennokkio het volgende:
Hoi, ik heb hier weer ff 2 vragen, ik kan wel aan een uitreksel van een kvknummer komen! Kan ik dan een Domein Registreren, weet je een nederlands bedrijf, waar je .com of .net heel goedkoop kunt registreren, en kijk eens naar ashosting.nl daar kun je toch wel een prive domein registreren! of bij nijcom.nl
als je aan een uittreksel kunt komen staat het domein dus op naam van het bedrijf wat op dat uittreksel staat (als dat betrouwbaar is, en je zeker weet dat je het domein daar makkelijk vandaan kunt plukken, is dat in ieder geval zeker te overwegen...)

nederlandsbedrijf voor .com domein? och, iedere boerenboterhammenzak kan tegenwoordig domeinnamen verkopen, zoek gewoon ff goed met altavista ofzow op hosting, dan kom je vanzelf wel wat tegen (een paar grotere jongens zijn www.widexs.nl en www.vuurwerk.nl maar dat zoek je vast niet...)

en die andere hosting bedrijven? hoe denk je dat die dat doen? staat ook op hun naam dus :)

Verwijderd

Topicstarter
maar ik mag toch ook iemands anders kvknummer gebruiken!

• Passenger
Op maandag 04 juni 2001 10:23 schreef mennokkio het volgende:
maar ik mag toch ook iemands anders kvknummer gebruiken!
het mag wel... of het verstandig is is punt 2... maar (dat weet ik trouwens niet helemaal zeker) volgens mij staat het domein dan gedeeltelijk, of zelfs geheel niet op jou eigen naam

Verwijderd

Topicstarter
dat kvknummer is van m'n moeder

• Passenger
Op maandag 04 juni 2001 10:25 schreef mennokkio het volgende:
dat kvknummer is van m'n moeder
naja, tenzij je moeder je enorm oplicht (lijkt me zeer onwaarschijnlijk) kun je dat dus gerust doen...
kijk wel uit met welke naam je registreert... als je de naam registreert van een bestaand bedrijf, en dit bedrijf wil op een gegeven moment jou domein hebben, kan het nog heel ingewikkeld worden wie er nou eigenlijk recht heeft op dat domein...

Verwijderd

Topicstarter
Dus als ik dat doe mag het niet, dan doe 'k 't nie! |:(

• Passenger
Op maandag 04 juni 2001 10:29 schreef mennokkio het volgende:
Dus als ik dat doe mag het niet, dan doe 'k 't nie! |:(
ja... en dan nu in het nederlands?

• wizzard
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-04 15:19
kijk eens bij dominion.nl zit ik ook bij is wel goed en niet te duur

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

• wizzard
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-04 15:19
buiten het feit om dat internet er is vanwege en met onbegrensde mogenlijkheden zie ik geen probleem als "kinderen" van 16 een domeinnaam registreren en hosten tegenwoordig zijn "kinderen" wat sneller met nieuwe technologien dan de ouderen dus mischien moeten we het niet tegenhouden maar juist aanmoedigen zij zijn immers (de dooddoener) de toekomst. 8-)

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

Verwijderd

Op maandag 04 juni 2001 09:42 schreef raywarez.com het volgende:

Waarom wil je kwaliteit? Wat kan 1 bedrijf meer bieden dan het ander? Het gaat er toch gewoon om dat het domein op jouw naam komt te staan en verder draai je toch gewoon je eigen dns en webserver. :?:?

• Passenger
Op maandag 04 juni 2001 10:44 schreef wizzard het volgende:
buiten het feit om dat internet er is vanwege en met onbegrensde mogenlijkheden zie ik geen probleem als "kinderen" van 16 een domeinnaam registreren en hosten tegenwoordig zijn "kinderen" wat sneller met nieuwe technologien dan de ouderen dus mischien moeten we het niet tegenhouden maar juist aanmoedigen zij zijn immers (de dooddoener) de toekomst. 8-)
maar sommige kinderen (type ala "ik ben pietje, en mijn website gaat over mijn cavia") hebben volgens mij geen idee wat er gebeurt als ze janklaassen.nl registreren, en de volgende dag "Janklaassen B.V." op de stoep staat, omdat ze hun domeinnaam willen hebben... Als "Janklaassen B.V." een kvk nummer heeft en hun handelsnaam sterk overeenkomt met de domeinnaam, denk ik dat je gedag kunt zeggen tegen je domein...

• Passenger
Op maandag 04 juni 2001 10:44 schreef Lord_NikoN het volgende:

[..]

Waarom wil je kwaliteit? Wat kan 1 bedrijf meer bieden dan het ander? Het gaat er toch gewoon om dat het domein op jouw naam komt te staan en verder draai je toch gewoon je eigen dns en webserver. :?:?
14 jaar en een eigen dns en webserver? dream on...

het lijkt mij dat als je voor een produkt betaalt (in dit geval een mooi plaatsje om je site te hosten) mag je toch ervan verwachten dat dit ook GOED is? en niet dat het om de haverklap plat ligt, of niet werkt, of je geen hulp van een helpdesk mag verwachten wegens gebrek aan deskundigheid e.d.?

Verwijderd

Topicstarter
Lord_NikoN
alias sharky

Geplaatst door Lord_NikoN - maandag 04 juni 2001 10:44

--------------------------------------------------------------------------------

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op maandag 04 juni 2001 09:42 schreef raywarez.com het volgende:

Er zit wel degelijk verschil in, de snelheid van het dataverkeer, en het down zijn van de server!! Daar zijn ook testen voor!! Dus kwalitijt speelt WEL een rol!

• -MAD-
  • Laatst online: 07-05 13:01
Op maandag 04 juni 2001 10:11 schreef Tu-Tone het volgende:

[..]

misschien ben ik als kind van 16 jaar niet echt slim, maar ik heb WEL een eigen kvk + een eigen domein..

misschien moet je zelf ook even nadenken voordat je gaat roepen dat er mensen niet slim zijn, want wie denk je wie de eigenaar van dat domein gaat worden, als het niet op jouw naam staat? inderdaad... van het bedrijf waar het WEL op staat... dus als je ooit nog iets wilt doen met dat domein, kun je er op rekenen dat je daar vet voor gaat betalen...
Hoe heb je dat geregeld Tu-Tone, het leek mij eigenlijk ook wel wat, maar kon de laatste dagen niet zoeken :(

Dus misschien dat jij het even precies wilt uitleggen hoe je dat hebt gedaan, dan zou ik je iig erg dankbaar zijn ;)

• Passenger
Op maandag 04 juni 2001 10:49 schreef -MAD- het volgende:

[..]

Hoe heb je dat geregeld Tu-Tone, het leek mij eigenlijk ook wel wat, maar kon de laatste dagen niet zoeken :(

Dus misschien dat jij het even precies wilt uitleggen hoe je dat hebt gedaan, dan zou ik je iig erg dankbaar zijn ;)
Je kunt op 16 jarige leeftijd gewoon een KvK nummer aanvragen (check ff op www.kvk.nl voor telefoonnummers, bel daar naartoe, en vraag informatie aan!)
Je moet alleen wel een paar krabbels van je ouders hebben, maar je kunt op 16-jarige leeftijd gewoon je eigen onderneming starten

• -MAD-
  • Laatst online: 07-05 13:01
Wil je misschien nog even snel zeggen hoe hoog de kosten ongeveer zijn per jaar

En hoe het zit met bedrijfswoning ofzo, want las dat dat nog wel eens problemen op kon leveren...

edit:

Btw hoe vaak verander jij je icoon wel zeg :P

Verwijderd

Topicstarter
Maar wat voor een bedrijf heb je dan? en nog ff een vraagje, hoe kun je doen, dat een andere bericht in jou bericht terugkomt!

Verwijderd

Mensen....offtopic gelul

De vraag waar kan ik goedkoop een domain reggen?
-Ga voor een .nl domain naar www.nxs.nl, die doen ook niet moeilijk als je later besluit je nameserver info te veranderen, doen ze in 5 minuten, in tegenstelling tot vele andere (waaronder de host van tweakers.net) die gewoon vertikken de nameserver info te veranderen. Kost je 25 pieken per jaar en eenmalige opzetkosten. Je kunt hier ook als nietbedrijf reggen op hun kvk inschrijving.
-Ga voor een .com/.net/.org naar www.dotster.com is nu rond de $14 per jaar, ja alles in het engels maar hier komt zelfs de leek nog uit.

Veel suc6 :)

Verwijderd

Topicstarter
hier wil ik dat vorige bericht zetten maar over nxs, maar hoe moet dat?

maar hosten kost daar 200 per jaar bij nxs! als je wil hosten!

Verwijderd

Op maandag 04 juni 2001 10:58 schreef mennokkio het volgende:
maar hosten kost daar 200 per jaar bij nxs! als je wil hosten!
Dit heet quoten, dat doe je door op een van die knopjes te drukken naast het icq icoontje, hosting daar is niet goedkoop, klopt, maar omdat je de nameserver info kan laten veranderen in die van je eigen server of die bij een andere host (bijvoorbeeld www.interserver.net) kun je op deze manier het beste van twee werelden verkrijgen. (ik host zelf ook bij interserver en heb diverse .nl domains bij nxs.)

Once again suc6

Verwijderd

als ie goedkoop een domein wil moet ie juist niet eigen bedrijf starten, heb je die kosten (iig die van de kvk jaarlijks) er ook bij....bovendien HAAT ik kinderen die een eigen bedrijf denken te beginnen en zeker als het alleen om een domeinnaam gaat.

anyway als minderjarige heb je in principe altijd een krabbel van je pa of ma nodig om een domeinnaam te reggen, zelfs als het een .com is of .net (ik ga ff vanuit dat bedrijven niet zo stom zijn akkoord te gaan met overeenkomst van een minderjarige)

ik weet er iig wel 1 en dat kost 16 piek per maand ofzo, en kun je .nl doen op hun kvk incl mega contract die je door je ouders moet laten ondertekenen :)

• Urk
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-05 11:56

Urk

Wat zijn sommige kinderen toch bijdehand :P

Ik heb een hele goede tip voor je, afhankelijk wat je nou precies wilt want dat is nog niet helemaal duidelijk, een .com/.net/.org domain of .nl ??

Mijn domain word gehost door BeHosting voor maar $10 per maand, het is wel een klein bedrijf in de USA met zeer goede service, ze doen bijna alles wat je vraagt, maar goed, ik begreep dat jij als 14-jarige tweaker alles in het nederlands wilt? |:(

OK, wat bied BeHosting voor dat bedrag? Zeeeer veel, effe een korte lijst -->

- Je eigen Control Panel om alles te besturen
- 50 MB disk space op hun in USA gezetelde UNIX Servers op een T-3 lijn!
- 5 GB datatransfer per maand
- 10 POP3 mailboxen met mogelijkheid van autoresponders
- Je eigen IP adres (of course :P )
- FTP en SSH access
- CGI directory
- Secure Form Handling (SSL)
- Shopping Cart Software (gratis!) :)
- uitgebreide page statistics
- en nog veel meer in je control panel

Zeker dus een aanrader voor ZO WEINIG geld! en de support is perfect en snel!
8-)

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil geen eigen bedrijf opstarten, ik wil gewoon een page voor kinderen maken, en GEEN bedrijf, en ik ben er ook niet op uit om winst te maken, alleen het geld voor het domein terug zien te verdienen!

Verwijderd

Op maandag 04 juni 2001 11:07 schreef Urk het volgende:
- Je eigen Control Panel om alles te besturen
- 50 MB disk space op hun in USA gezetelde UNIX Servers op een T-3 lijn!
- 5 GB datatransfer per maand
- 10 POP3 mailboxen met mogelijkheid van autoresponders
- Je eigen IP adres (of course :P )
- FTP en SSH access
- CGI directory
- Secure Form Handling (SSL)
- Shopping Cart Software (gratis!) :)
- uitgebreide page statistics
- en nog veel meer in je control panel

Zeker dus een aanrader voor ZO WEINIG geld! en de support is perfect en snel!
8-)
't is aardig, maar check deze lui maar eens. http://www.interserver.net/index.php3?action=getpage&page=webhosting&category=services
Leuke bij deze mensen is dat je ook online support krijgt, dus je kan zeg maar chatten met de supportstaff, wel laat in de avond onze tijd want dat is natuurlijk wat vroeger hun tijd.

• Urk
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-05 11:56

Urk

Op maandag 04 juni 2001 11:12 schreef h_e_k het volgende:

[..]

't is aardig, maar check deze lui maar eens. http://www.interserver.net/index.php3?action=getpage&page=webhosting&category=services
Leuke bij deze mensen is dat je ook online support krijgt, dus je kan zeg maar chatten met de supportstaff, wel laat in de avond onze tijd want dat is natuurlijk wat vroeger hun tijd.
Hey dat ziet er ook aardig uit, ga het straks doorlezen :)

Eeh, oh ja....
Dit is dus onze 14-jarige wijsneus:

[Ik heb je foto al weggehaald :) dat vind ik sneu om hem te laten staan, i hope you learned from it :) hahaha ]

Dit leert ook weer dat je nooit je foto online moet zetten :) hahaha

Verwijderd

Op maandag 04 juni 2001 11:16 schreef Urk het volgende:

[..]

Eeh, oh ja....

[afbeelding]

:D

anyway, wat wil je er maximaal voor betalen dan kunnen we misschien wat aanraden :)

oa; buitenland zou ik toch niet aanraden btw, kan we lgoedkoop zijn maar ik heb altijd zo iets, ze weten gewoon dat je ze niks kan maken daar, dus ze kunnen je makkelijk oplichten...en je kunt ook nie ff met je honkbal knuppel langsdriewieleren dus drom beste gwoon in nl:)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 04 juni 2001 11:16 schreef Urk het volgende:

[..]

Eeh, oh ja....

GRRRRRRRR IK WORD BOOS :)

• cue
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-05 12:38

cue

Volgens mij hebben hier te weinig mensen nog van protagonist gehoord, daar betaal je 150,- per jaar voor een domein dan heb je echt alles wat je nodig hebt volgens mij php mysql onbeperkt e-mail popboxen en aliassen, als ej iets download van de site gata dat meestal rond de 100 k/b en hun service is ook perfect. Ik draai daar m 'n eigen site ook op (http://www.large.nu)

En wat ze ook nog doen je kan je domein op hun kvk registreren en dan blijft het wel voor 100% jou domein, daar teken je dan contractje voor zodat je altijd safe staat met je domein.

Ik zou zeggen neem eens een kijkje op http://www.protagonist.nl >:)

en voor de mensen die denken dat dit mijn eigen bedrijfje is ofzo dat is dus niet zo ik vind deze jongens gewoon spotgoedkoop en een erg goede dienst leveren :9

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 04 juni 2001 11:46 schreef Cue het volgende:
Volgens mij hebben hier te weinig mensen nog van protagonist gehoord, daar betaal je 150,- per jaar voor een domein dan heb je echt alles wat je nodig hebt volgens mij php mysql onbeperkt e-mail popboxen en aliassen, als ej iets download van de site gata dat meestal rond de 100 k/b en hun service is ook perfect. Ik draai daar m 'n eigen site ook op (http://www.large.nu)

En wat ze ook nog doen je kan je domein op hun kvk registreren en dan blijft het wel voor 100% jou domein, daar teken je dan contractje voor zodat je altijd safe staat met je domein.

Ik zou zeggen neem eens een kijkje op http://www.protagonist.nl >:)

en voor de mensen die denken dat dit mijn eigen bedrijfje is ofzo dat is dus niet zo ik vind deze jongens gewoon spotgoedkoop en een erg goede dienst leveren :9
Die protagonist, kende ik al, maar ik den dat Ashosting toch een van de betere is, staat in de top 10 beste domein (snelheid enzo) en kost maar 125per jaar!!!!!

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-05 13:05
euh... van mij mag hier een slotje op hoor!

De eerste reactie van pimderks was al genoeg.

[edit op reactie van dennisdotcom]
Dit topic is al duizend keer voorbij gekomen. Hij kan in de faq kijken en daarnaast nog deze search http://onno.dhs.org/NSearch/SearchServlet?theme=got gebruiken. In dit topic zie ik een discussie over niks waarbij sommige ook nog eens beginnen te spammen. Just my 2 cents.

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:21
Op maandag 04 juni 2001 12:50 schreef The Source het volgende:
euh... van mij mag hier een slotje op hoor!

De eerste reactie van pimderks was al genoeg.
Gelukkig bepaal jij dat lekker niet :P

Verwijderd

Topicstarter
Aan die eerste reactie heb je niet heel veel hoor! Want er zijn nog zat, hosts die hij er nog niet bij heeft staan!!

• McVirusS
  • Laatst online: 03-05 20:51
Zie FAQ.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.