Ik heb een kurio 7 Telekids tablet, paar minpunten. Ten eerste zit google play er niet op, en ten tweede is de gebruikersomgeving omslachtig. Het kind heeft een acount en als je wat wilt installeren moet je met een ander acount en wachtwoord inloggen om dit te kunnen doen. Weet iemand of het mogelijk is om er een andere android op te zetten die werkt als een gewone tablet ? Dus met google play en zonder die verschillende acounts ?
Is dat niet het hele idee van een kinder-tablet?
Dat je het de kleuter zo kunt geven zonder toezicht?
Dat je niet bang hoeft te zijn dat hij de instellingen verandert of kleuteronvriendelijke games/apps installeert?
Dat je het de kleuter zo kunt geven zonder toezicht?
Dat je niet bang hoeft te zijn dat hij de instellingen verandert of kleuteronvriendelijke games/apps installeert?
Verwijderd
Ik heb net even op Google gezocht maar kan niet zo snel een custom ROM vinden. Eigenlijk is er maar bitter weinig te vinden over deze tablet.
Wat het Google Play probleem betreft: Ik stel voor dat je op zoek gaat naar de apk (installatiebestand) van Google Play, dit kopieert naar je tablet en het zo installeert.
Wat het Google Play probleem betreft: Ik stel voor dat je op zoek gaat naar de apk (installatiebestand) van Google Play, dit kopieert naar je tablet en het zo installeert.
Eerst moet je achterhalen wat er voor processor in zit. Ik vermoed een Cortex A8 AllWinner A10.
Dus gebruik de app CPU info daarvoor.
Deze tabs zijn bijna allemaal hetzelfde. Dus moet je gewoon willekeurige ROMS proberen.
Zo denk ik dat de EKEN T02a ROM wel werkt, maar ook de ROM uit het QWare 7" topic.. Flashen gaat ook op de manier zoals in dat topic beschreven staat.
Dus gebruik de app CPU info daarvoor.
Deze tabs zijn bijna allemaal hetzelfde. Dus moet je gewoon willekeurige ROMS proberen.
Zo denk ik dat de EKEN T02a ROM wel werkt, maar ook de ROM uit het QWare 7" topic.. Flashen gaat ook op de manier zoals in dat topic beschreven staat.
Al geprobeerd, maar dat werkt niet. Google play start wel op maar gaat gelijk weer uitVerwijderd schreef op maandag 29 april 2013 @ 14:18:
Ik heb net even op Google gezocht maar kan niet zo snel een custom ROM vinden. Eigenlijk is er maar bitter weinig te vinden over deze tablet.
Ik zag net in de Bart Smit folder dat er een Cortex A8 in zit, dus je kunt de QWare Pro 3 7" ROM proberen te flashen.
Google maar hoe dit moet, er is veel over te vinden.
Google maar hoe dit moet, er is veel over te vinden.
Je moet ook niet alleen de apk pakken hè... Je moet ook het hele framework meekopieren. Gebruik gewoon de standaard gapps zip die overal te vinden is en rip die. Daarna kun je die bijv. via adb installeren.ewal schreef op maandag 29 april 2013 @ 17:37:
[...]
Al geprobeerd, maar dat werkt niet. Google play start wel op maar gaat gelijk weer uit
Verwijderd
Download alle Google Apps (zoek op gapps) en flash die vanuit je Recoveryewal schreef op maandag 29 april 2013 @ 17:37:
[...]
Al geprobeerd, maar dat werkt niet. Google play start wel op maar gaat gelijk weer uit
Pagina: 1