Hey mede-Tweakers,
Ik ben van plan een nieuwe PC aan te schaffen, die straks Battlefield 4 op Ultra (1920x1080) moet gaan draaien, en eventueel recorden. (Dit laatste is alleen maar extra, eventueel op lagere settings). Mijn huidige computer is ondertussen een krakkemikkig ding waar af en toe wat is geupgrade, maar die trekt Battlefield 3 niet boven Medium, dus er moet wat veranderen. Mede dankzij de Tweakers Best Buy Guide had ik dit lijstje opgesteld:
Een aantal componenten uit mijn PC zijn nog redelijk goed, die wil ik behouden. Dit zijn:
En zou het nuttig zijn als ik ergens in Juni nog de i5 4670k koop met een moederbord erbij?
Alvast bedankt!
EDIT: Behuizing aangepast naar x3 versie.
Ik ben van plan een nieuwe PC aan te schaffen, die straks Battlefield 4 op Ultra (1920x1080) moet gaan draaien, en eventueel recorden. (Dit laatste is alleen maar extra, eventueel op lagere settings). Mijn huidige computer is ondertussen een krakkemikkig ding waar af en toe wat is geupgrade, maar die trekt Battlefield 3 niet boven Medium, dus er moet wat veranderen. Mede dankzij de Tweakers Best Buy Guide had ik dit lijstje opgesteld:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
2 | Sapphire HD 7950 Boost 3GB GDDR5 | € 269,- | € 538,- |
1 | Aerocool XPredator X3 | € 89,05 | € 89,05 |
1 | Seasonic G-Serie 650Watt | € 108,- | € 108,- |
1 | Samsung 840 series Pro 256GB | € 189,60 | € 189,60 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 924.65 |
Een aantal componenten uit mijn PC zijn nog redelijk goed, die wil ik behouden. Dit zijn:
- Moederbord: ASUS P8H67-M PRO
- Processor: Intel i5 2500k
- Geheugen: Corsair 8GB (Preciezer kan ik het niet makkelijk vinden, als dit handig is om te vermelden dan zoek ik het wel even op)
- HDD: WD Blue 500GB
- Kaartlezer en DVD-Brander
En zou het nuttig zijn als ik ergens in Juni nog de i5 4670k koop met een moederbord erbij?
Alvast bedankt!
EDIT: Behuizing aangepast naar x3 versie.