Je opent net ook al een ander forum en iets meer eigen inzet kan opzich ook wel. Google is je vriend, als je er dan niet uit komt, helpen we je graag.
Speelt graag
Verwijderd
Wil je de problemen die met SLI meekomen maar wel de rekenkracht die meer is dan een Titan? Neem de 690.
Wil je gewoon een hele snelle maar toch iets minder snelle kaart met veel geheugen, ( goed voor highres gamen, dus een Nvidia Surround-opstelling) neem de Titan.
Het komt neer op wat je ermee gaat doen, en hoe goed de ondersteuning vanuit die games/programma's is.
Wil je gewoon een hele snelle maar toch iets minder snelle kaart met veel geheugen, ( goed voor highres gamen, dus een Nvidia Surround-opstelling) neem de Titan.
Het komt neer op wat je ermee gaat doen, en hoe goed de ondersteuning vanuit die games/programma's is.
Radeon 7990.
Matrox G200.
Even serieus. Waarvoor? Welk systeem? Welke applicaties? Welke resolutie? Ik ga er van uit dat je op 5760*2160 draait, en dan is een Radeon 7990 vaak beter.
Overigens, fabrikant maakt je niks uit?
Matrox G200.
Even serieus. Waarvoor? Welk systeem? Welke applicaties? Welke resolutie? Ik ga er van uit dat je op 5760*2160 draait, en dan is een Radeon 7990 vaak beter.
Overigens, fabrikant maakt je niks uit?
Misschien is het handig eens wat reviews door te nemen, daaraan kun je je eigen conclusie vastbinden en beslissen over welke je koopt.
En ja klachten... elke kaart heeft zijn voor en nadelen.
thx voor je feedbackMosin schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 19:33:
Misschien is het handig eens wat reviews door te nemen, daaraan kun je je eigen conclusie vastbinden en beslissen over welke je koopt.
Zou als ik jou was gewoon wachten todat volgende maand de nwe 700 serie uitkomt.
De Titan LE wordt namelijk de gtx780.
Btw. Matrox kaarten(G100/G200/G450) heb ik ook nog wel liggen
[ Voor 42% gewijzigd door calsonic op 27-04-2013 20:34 ]
Dat is inderdaad een optie, maar weetje zeker dat het volgende maand is ? Anders kun je blijven wachten natuurlijk.calsonic schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 20:32:
Zou als ik jou was gewoon wachten todat volgende maand de nwe 700 serie uitkomt.
Ze hebben het over late May.Mosin schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 20:36:
[...]
Dat is inderdaad een optie, maar weetje zeker dat het volgende maand is ? Anders kun je blijven wachten natuurlijk.
http://videocardz.com/410...force-700-series-detailed
Ik zag de link naar dat nieuws/rumor ook al staan tussen het nieuws op OCN toch lijkt het me heel sterk dat ze de titan LE lanceren als gtx780 omdat het prijskaartje inpv 700-800 opeens 500-600 dollar is geworden.
Als dit een GK110 kern is met 13 SMX units en verbeterde architectuur is dit echt super koop.
Als dit een GK110 kern is met 13 SMX units en verbeterde architectuur is dit echt super koop.
Ja als de TS het waard vindt om te wachten, dan zou hij inderdaad op deze kaarten kunnen wachten.calsonic schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 20:39:
[...]
Ze hebben het over late May.
http://videocardz.com/410...force-700-series-detailed
Inderdaad.maarten12100 schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 20:50:
Ik zag de link naar dat nieuws/rumor ook al staan tussen het nieuws op OCN toch lijkt het me heel sterk dat ze de titan LE lanceren als gtx780 omdat het prijskaartje inpv 700-800 opeens 500-600 dollar is geworden.
Als ik dat zo zie zou ik wel graag een GTX760ti of GTX770 willen.
Mag duidelijk zijn waarom dit topic op slot gaat.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()