windows 8 wifi probleem

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 514014

Topicstarter
Hallo,
Ik heb een pc met windows 8 pc met een asus wifi kaart erin .
Met windows 7 ( en dezelfde pc ) had ik geen problemen zag hij zo mijn netwerk .
Nu met windows 8 zie ik alle netwerken in de omgeving behalve die van mijzelf .. ggrrr

Als hij in een sporadisch moment mijn netwerk toch ziet dan geeft hij aan dat de instellingen van mijn niet hetzelfde is als van mijn netwerk .
Ik heb alles hetzelfde ingesteld : kanaal etc , wpa 2 etc, ww klopt , heb drivers al opnieuw geinstalleerd
ook heb ik mijn router een linkesys wrt120n ook de firmware van geupdated . :(
Gek wordt ik ervan :(
..Wie of wat heeft er tips voor mij .??
Als ik meer info moet geven dan hoor ik dat wel ..

grt
Esther

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:22

TheVMaster

Moderator WOS
Allereerst...welkom op Tweakers :)

Helaas voldoet jou topic niet aan de eisen die wij op Tweakers stellen.

Ik mis het volgende :
  • Wat heb je zelf al gevonden via bv. Google
  • op welke termen je precies gezocht hebt.
  • welke oplossingen je gevonden hebt en waarom deze niet voldoen
  • wat evt. de supportafdeling van deze software als oplossing aangedragen heeft
Kijk even goed in het beleid, wat er nu precies verwacht wordt van een goede topicstart en vul dan je TS even aan (via de knop Wijzig rechts bovenaan je bericht).

Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...

Dus als jij even laat zien dat je zelf ook inzet hebt getoond, zijn je mede-Tweakerts ook vast wel genegen om mee te denken.. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 514014

Topicstarter
Ok nou goed dan ga ik wel naar een ander forum .
bedankt .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:22

TheVMaster

Moderator WOS
Anoniem: 514014 schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 20:23:
Ok nou goed dan ga ik wel naar een ander forum .
bedankt .
:? Volgens mij vraag ik jou om meer informatie te verstrekken en om aan te geven wat je zelf al hebt gevonden tijdens je zoektocht. Of hoop je dat wij je hier aan de hand nemen en jou vertellen hoe jij je wifi probleem moet fixen?