Ik ben op zoek naar een blurayspeler met digitale audio out (optisch of coax) waarop ik kan instellen dat de audio via die digitale uitgang vertraagd wordt uitgezonden. Dit in verband met een synchronisatieprobleem dat ik in mijn TV en (oudere, niet HDMI-) receiver niet kan oplossen. Het geluid gaat sneller dan het beeld. Heb de TV al in de spelcomputer-modus gezet, wat wel scheelt maar niet alles.
In alle zoek-sites die ik tot nu heb gezien wordt deze optie niet opgenomen in de zoek-parameters en met googlen heb ik vooralsnog ook nog bar weinig gevonden en dan nogal vooral oude modellen.
Heeft iemand een tip? Het hoeft beslist geen high-end ding te zijn. Die ik nu heb kostte 77 euro (Samsung) en afgezien van het sync probleem heb ik er geen echte problemen mee.
Alvast dank voor de tips!
In alle zoek-sites die ik tot nu heb gezien wordt deze optie niet opgenomen in de zoek-parameters en met googlen heb ik vooralsnog ook nog bar weinig gevonden en dan nogal vooral oude modellen.
Heeft iemand een tip? Het hoeft beslist geen high-end ding te zijn. Die ik nu heb kostte 77 euro (Samsung) en afgezien van het sync probleem heb ik er geen echte problemen mee.
Alvast dank voor de tips!