De frontpage geeft altijd een momentopname. Om inzichtelijk te maken bij welke nieuwsitems veel activiteit plaatsvindt kan het nummer, waarmee bij het nieuwsitem het aantal posts wordt weergegeven, gekleurd worden afhankelijk van de frequentie/recentheid van de laatste bijdragen. Iets analoogs is te zien bij Linkedin. Mensen die recentelijk hun postzegelverzameling aan relaties (vergeef me de bias) flink hebben uitgebreid worden beloond met een rood gekleurd relatieaantal. Dit relatieaantal is te zien als een Linkedin gebruiker door zijn relatieoverzicht scrollt.
Met een kleurcodering toegekend aan de posts-getallen achter de nieuwsitems krijgt de bezoeker in een oogopslag te zien waar recente activiteiit heeft plaatsgevonden.Dit lijkt me een toevoeging, als het tenminste stookt met de doelstellingen van de Tweakers site.
Met een kleurcodering toegekend aan de posts-getallen achter de nieuwsitems krijgt de bezoeker in een oogopslag te zien waar recente activiteiit heeft plaatsgevonden.Dit lijkt me een toevoeging, als het tenminste stookt met de doelstellingen van de Tweakers site.
Wil je een EU leger? Teken dan de petitie Protect us with a European ARMY (Volt EU)