Ik zoek een manier/bank om snel een gezamenlijke bankrekening (zonder krediet of creditcard) te openen met mijn vriendin. Ik ben nu al 2 weken bezig met de Rabobank en ze moeten nog steeds de papieren opsturen. We hebben allebei al onze rekeningen bij de Rabobank dus dat leek ons handig. Helemaal met 30 april er tussen heb ik er een hard hoofd in dat het deze week nog gaat lukken. Afspraak maken op het kantoor lukt al helemaal niet want ze zitten altijd vol (iig op tijden dat werkende mensen kunnen)
Ik zou graag willen weten of dit bij de ABN of ING sneller kan? Kosten maken me niet zo heel veel uit en de rente's ook niet. Het liefst gaan we met z'n tweeën ergens naar een kantoor waar gelijk alles getekend kan worden en dat de pasje's later opgestuurd worden.
Ik ben namelijk het bijhouden van alle bonnetjes beu
Ik zou graag willen weten of dit bij de ABN of ING sneller kan? Kosten maken me niet zo heel veel uit en de rente's ook niet. Het liefst gaan we met z'n tweeën ergens naar een kantoor waar gelijk alles getekend kan worden en dat de pasje's later opgestuurd worden.
Ik ben namelijk het bijhouden van alle bonnetjes beu
[ Voor 3% gewijzigd door GrooV op 27-04-2013 13:32 ]