[fp/feat] pageviews op fp vermelden

Pagina: 1
Acties:
  • 186 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacup
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:53

teacup

Moderator General Chat

Think First, Write Later

Topicstarter
Een gek kan meer vragen dan tien Devvers bij elkaar kunnen kloppen. Ondanks dat mijn losse gedachte maar opgevangen in een post.

Is wel eens overwogen om naast het aantal posts ook het aantal pageviews achter de nieuwsitems op de fp te tonen? Dit is op zich alleen zinvol als het aantal pageviews onafhankelijk is van het aantal posts. Het zou nog wat meer inzicht kunnen verschaffen i de activiteit op de fp. Mocht er een vaste verhouding tussen het aantal pageviews en het aantal posts bestaan (wat ik niet ondenkbaar acht) dan voegt de toevoeging echter niets toe.

Wil je een EU leger? Teken dan de petitie Protect us with a European ARMY (Volt EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:25

Perkouw

Moderator General Chat
Persoonlijk zie ik hier de toegevoegde waarde niet van in. Hierdoor wordt de FP naar mijn idee ook alleen maar drukker/voller met onnodige informatie. En een artikel met veel activiteit haal je er zo uit door naar het aantal reacties te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-07 11:42
Dit hebben we ooit wel eens overwogen, maar al gauw weer weggehaald. Het wordt, zoals Perkouw zegt, er behoorlijk drukker door (ook in een grijze fontkleur) en voegt het tevens weinig toe

Ik sluit je topic even omdat we dit niet gaan doen :)

Dit topic is gesloten.