Ik ben bezig met behalen van diverse Microsoft certificaten en wil gebruik maken van VMWare. Helaas ondersteunen mijn beide desktop pc's geen VT technologie (oude pc's
) dus ben ik op zoek naar een laptop die daar uitermate geschikt voor is.
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Hoofdbesturingssysteem: Fedora Linux
Gastbesturingssystemen: Windows 2008 R2 Standard & Core / Windows 7
Moet minimaal 3 virtual machines tegelijkertijd kunnen draaien.
Wat mag je laptop gaan kosten?
Tot €1000,-
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Zal een enkele keer de laptop meenemen naar mijn werk, maar voornamelijk voor thuis gebruik.
Eigen bevindingen
In eerdere topics werden de volgende laptops genoemd:
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Hoofdbesturingssysteem: Fedora Linux
Gastbesturingssystemen: Windows 2008 R2 Standard & Core / Windows 7
Moet minimaal 3 virtual machines tegelijkertijd kunnen draaien.
Wat mag je laptop gaan kosten?
Tot €1000,-
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Zal een enkele keer de laptop meenemen naar mijn werk, maar voornamelijk voor thuis gebruik.
Eigen bevindingen
In eerdere topics werden de volgende laptops genoemd:
- Asus N56VZ
- Sony S15
- Lenovo y500
- Dell 15R SE
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
| Processor: Intel® Core; i7-3630QM processor Besturingssysteem (OEM versie): Windows 8 Kloksnelheid: 2,4GHz Geheugen: 8GB Geheugentype: DDR3 1333 MHz Aantal geheugenbanken: 2 Gebruikte geheugenbanken: 2 Harde schijf capaciteit: 1TB SSD capaciteit: 32GB Schermgrootte: 39,6 cm (15,6") Aspect ratio: 16:9 Resolutie: 1920x1080 pixels Type beeldscherm: Mat scherm LED backlight: Ja Videokaart: NVIDIA® GeForce® GT650M met 2 GB GDDR3 videogeheugen Optische stations: Blu-ray lezer incl. Dual Layer DVD-ReWriter Geluid: High Definition Audio (2-kanaals) met 2 geïntegreerde luidsprekers |