Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 437896

Topicstarter
beste tweakers,

ik heb laatst mn telefoon laten vallen en het scherm is kapot, nou wil ik hier zelf niet aan gaan ouwehoeren omdat ik het alleen maar erger maak, en omdat ik het niet meer waard vind om geld uit te geven voor een nieuw scherm in de telefoon.

ik heb de telefoon op V&A gezet en heb een bod van 50euro, wat ik al genoeg vind dus ik zou hem graag verkopen.

maar voor dat ik hem verkoop zou ik graag eerst zorgen dat de tweaker die mijn telefoon over neemt niet met mijn fotos er van door gaat, mijn emails leest, en bij de rest van mijn apps kan.

heeft iemand enig idee hoe ik mijn telefoon leeg gooi zonder scherm (als ik m aan mijn laptop hang met samsung kies kan ik niet bij mn files omdat de telefoon niet in de goede modus staat.

alvast bedankt,

martijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VERNederlander
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:26
In de boot recovery opstarten en een factory reset uitvoeren zou ik zeggen. Dit kan namelijk met de fysieke knoppen op je telefoon. Ik weet niet of je ook beeld hebt, anders zul je het op gevoel moeten doen. Zoeken naar de manier om in de recovery modus te komen kun je waarschijnlijk zelf ook wel, dus dat laat ik aan jou over.

[ Voor 5% gewijzigd door VERNederlander op 27-04-2013 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltimateB
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

UltimateB

Pomdiedom

Lees je in over abd en je zou er uit kunnen komen. Je kan de telefoon dan via je pc besturen via een command line. Zaken als resetten kan je daar ook doen zover ik weet

"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 437896

Topicstarter
@vernederlander ik heb nergens beeld dus dit zal nogal moeilijk gaan

@ultimateB hier ga ik me even verder over ontvermen

bedankt allebij!

*opgelost met;

adb -e shell rm -r /mnt/sdcard/*

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 437896 op 27-04-2013 13:59 ]