Bridge only aanzetten Cisco EPC3925

Pagina: 1
Acties:

• Arachnan
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18-11 09:44
Hi!

Vandaag mijn Asus RT-66U router binnen gekregen en natuurlijk meteen aangesloten.
Allemaal prima, WiFi geconfigureerd en was up-and-running binnen 2 minuten.

Maar dan..

Ik wil mijn ziggo modem/router combi (Cisco EPC3925) op bridge only zetten, zodat ik alles via mijn Asus kan regelen (port forwarding etc.), alleen die optie is bij mij grijs en staat op DHCP.

Waarschijnlijk zie ik iets over het hoofd, maar kan iemand me uitleggen hoe ik dus in feite de router functionaliteit van de Cisco EPC3925 uit kan zetten?

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Ziggo -> Klantenservice bellen; zij kunnen 't voor je omzetten.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Arachnan
Bedankt voor je reactie, maar ik nam eigenlijk aan dat dit iets is wat ik op de router zelf wel kon instellen?
Kan dit echt alleen via de Ziggo klantenservice?

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Nope, ziggo biedt je om ondoorgrondelijke redenen niet de mogelijkheid het zelf te doen.

Mischien dat je net als bij UPC (waar je 't tegenwoordig wel gewoon kunt doen) een truuk kunt uithalen met het editen van de HTML form die je naar 't ding stuurt.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Verwijderd

Arachnan schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 23:09:
Bedankt voor je reactie, maar ik nam eigenlijk aan dat dit iets is wat ik op de router zelf wel kon instellen?
Kan dit echt alleen via de Ziggo klantenservice?
Jah
CyBeR schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 23:15:
[...]
Mischien dat je net als bij UPC (waar je 't tegenwoordig wel gewoon kunt doen) een truuk kunt uithalen met het editen van de HTML form die je naar 't ding stuurt.
Dat zou mooi zijn, maar hoe kom je erachter wat je erheen moet sturen?

//

ah

[ Voor 131% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2013 23:22 ]

• Arachnan
Hmm, heb even Opera geïnstalleerd zoals die guide voorstelde om de form aan te passen en ik krijg dan inderdaad de optie om Bridged Only aan te zetten, maar als ik op apply druk krijg ik een 404 error :(

Dan maar met Ziggo bellen.. *zucht*

• ShadowAS1
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-11 12:16

ShadowAS1

IT Security Nerd

Wat is het grote probleem om met ziggo te bellen als zij dit toch omzetten?

PA-ACE / RHCE / SCE // Any post or advice is provided as is, and comes with no warranty at all.

Pagina: 1