Toon posts:

FIFA 13 carrïere PS3

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond,

Sinds vandaag ook maar is een PS3 gehaald en FIFA 13. Wanneer ik carrïere start werkt alles opzich goed, alleen is de simulatie naar een andere wedstrijd toe erg traag. Hij blijft ongeveer 20 seconden (niet overdreven) staan op één dag. En het is soms erg vervelend wanneer je een nieuw seizoen begint bijvoorbeeld.

Op de computer ging dit veel sneller, c.a. 2 seconden per dag. Is hier een mogelijkheid voor om dit op te lossen voor de PS3?

Dit bedoel ik trouwens met de kalender. Wanneer ik op 'verder' klik zegmaar in het start scherm. http://ultimatefifa.com/w...2/FIFA-13-Career-Mode.jpg

Alvast bedankt.

Groet,
HnDj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op welke datum zit je?
Want tijdens de Transferperiode duurt het wel zo lang, bij mij doet hij er volgens mij 7/8 seconden over 1 normale dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11:36
Ook ik heb hier last van. Weet niet gauw of het daadwerkelijk 20 seconden is, maar het is behoorlijk lang. Sowieso vind ik de menu's van FIFA 13 erg traag. Of dit aan FIFA ligt of aan de PS3 weet ik niet. Heb de PS3 ook pas een maand of 2, dus kan er wellicht nog niet eerlijk over oordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martell
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19-09 13:01
Heb exact hetzelfde. Speel niet op PS3 maar op PC, en voornamelijk in de transferperiode duurt het redelijk lang om een volgende dag te laden. Echter, buiten de transferperiode, bijvoorbeeld tijdens interlands, vliegt ie opeens door de tijd heen (ben geen bondscoach).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-09 21:33
Tijdens de transferperiodes is het inderdaad heel erg langzaam --> Niks aan te doen.
Als je buiten de transferperiodes zit gaat het een stuk sneller!