iPhone aansluiten op beamer

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 319384

Topicstarter
Ik vroeg mij af of het mogelijk is om een iphone aan te sluiten op een beamer. Het bedrijf waar ik werk organiseert wijnproeverijen in combinatie met een speciale App. De bedoeling is om de deelnemers van de proeverij via een beamer de iphone app te laten doorlopen.

Ik wil dus geen filmpjes of een powerpoint presentatie streamen naar de beamer, maar gewoon puur alles wat er gebeurd op de iphone. Ik kon op google hier niets over vinden, wellicht dat iemand hier mij meer informatie kan verschaffen.

Bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freedive
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:56

Freedive

] Ken sent me _

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Of je kan natuurlijk een laptop op de beamer aansluiten, en dan het beeld van je iPhone naar de laptop transporteren.

iDemo bijvoorbeeld of Reflection.

http://www.iphoneclub.nl/...eleverd-bij-de-app-store/

http://www.reflectorapp.com/

[ Voor 9% gewijzigd door Greatsword op 26-04-2013 17:09 ]

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:51
Als je iPhone nieuw genoeg is (minimaal 4s) dan kan je via mirroring je beeld naar een Apple TV sturen. Moet je alleen even kijken hoe je die WiFi (op locatie) tot stand gaat brengen zonder accespoint. Optie zou zijn om via tethering een ap van je tel te maken.
;0
Hoeft je mobiel niet mobiel te zijn, zou ik voor een vga kabel gaan zoals hierboven wordt aanbevolen

CISSP! Drop your encryption keys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 319384

Topicstarter
Bedankt voor de reacties, moet goed komen zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-07 15:12
Of een AppleTV waarmee je draadloos kunt verbinden. Dan heb je wat meer bewegingsvrijheid.
Pagina: 1